کد خبر: 1006563
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
نماینده سبزوار:
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی واحدهای صنعتی این شهرستان همخوانی با جهش تولید ندارد و باید از طریق قوانین، موانع و مشکلات سد راه واحدهای تولیدی برداشته شود.

علی اصغر عنابستانی در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان سبزوار افزود: باید از ظرفیت قوانین کشور به نفع تولید بهره برد تا دغدغه تولیدکنندگان برطرف شود.
وی تصریح کرد: یکی از الزام های جهش تولید، جذب سرمایه گذاران است که در این مسیر باید با رفع موانع اداری صدور مجوزهای تولید اصلاح و روان شود.
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه با وجود ظرفیت و پتانسیل های فراوان نیازمند جهشی بزرگ در حوزه سرمایه‌گذاری است.
عنابستانی با اشاره به فرصت های مختلف سرمایه‌گذاری در سبزوار افزود: با رفع موانع، فرش قرمز برای سرمایه گذاران در این منطقه پهن می شود تا جهشی در تولید و توسعه منطقه فراهم شود.
وی اظهارکرد: روز گذشته در بازدید مسوولان قضایی و صنعتی خراسان رضوی از برخی واحدهای صنعتی سبزوار، مشکلات قضایی، مالیاتی، بانکی و تامین اجتماعی واحدها بررسی و مقرر شد برای رفع آنها اقدام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار