کد خبر: 1006452
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
رییس قوه قضاییه:
حجت الاسلام رییسی، رییس قوه قضاییه گفت: هیچ کدام از بانک های کشور حق ندارند کارگاه و کارخانه ای را که به دلیل پرداخت نکردن اقساط تسهیلات تملک کردند، تعطیل و نیمه تعطیل کنند.
 

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین رییسی، رییس قوه قضاییه، در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: همچنان که در مواجهه با کرونا آمده بودیم، باید برای مشکلات پساکرونا در حوزه اجتماع، اقتصاد، فرهنگ و نظام اداری را با تدبیر، مدیریت انقلابی دنبال کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی افزود: تدابیر حکیمانه رهبر، تلاش همه دستگاه‌ها و حضور فعال مردم در پی قانع شدنشان با صحبت‌های کارشناسان مرتبط بهداشت، سبب کاهش آسیب‌های کرونا شد.

وی گفت: مساجد، حسینیه و کارگاه‌های مختلف به کارگاه‌های تولیدی و توزیع کمک مومنانه تبدیل شد و در پسا کرونا نیز باید با همین رموز کار کنید.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: ویژگی تحولگرایی و تحول خواهی امام راحل که رهبر انقلاب در سخنرانی ۱۴ خرداد به آن اشاره کردند باید در بخش‌های مختلف نظام اداری ما به ویژه در اجرای عدالت اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: پاسخگویی به خدا، پاسخگویی به ارباب رجوع، پاسخگویی به امور مردم و پاسخگویی سلسله مراتب اداری و نظارتی از ویژگی‌های نظام اسلامی است.

وی با بیان این که برای شکل دادن ایران قوی به مدیران قوی، شجاع و آماده خطرکردن باشیم افزود: مدیران باید همواره نسبت به ظرفیت‌های در اختیار؛ آماده پاسخگویی باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار