کد خبر: 1006445
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
کریم زارع گفت: ۲۳۰۰ خانوارنیازمند تحت پوشش به ویژه فرزندان، محرومیت مضاعفی را تحمل می کنند و به علت مشکل یا جرمی که نقشی در آن نداشته‌اند دوران کودکی و نوجوانی خود را به سختی و همراه با نیازمندی پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، با بیان اینکه ۱۱۵ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند، یادآور شد: ۲۳۰۰ خانوار از این تعداد با جمعیتی برابر با ۴۴۲۰ نفر، خانوارهای نیازمندی هستند که سرپرست آنها در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان فقدان سرپرست خانوار را در ساختار و بافت جامعه ما مصادف با تنگناهای مالی توصیف کرد و گفت: حذف موقت نان آور خانواده به هر دلیلی باعث نیازمندی اعضای خانوار میشود و در این شرایط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با رسالتی که بر عهده دارد به یاری خانوارهای نیازمند می شتابد.

وی خانوارهای با سرپرست زندانی را نیز جزو خانوارهای محروم از سرپرست عنوان کرد و گفت: اعضای این خانواده ها به ویژه فرزندان، محرومیت مضاعفی را تحمل می کنند و به علت مشکل یا جرمی که نقشی در آن نداشته‌اند دوران کودکی و نوجوانی خود را به سختی و همراه با نیازمندی پشت سر میگذارند.

زارع کمک کمیته امداد به این خانوارها را برآمده از ماموریتی که توسط امام راحل (ره) بر عهده این نهاد قرار داده شده و در بیانات رهبر معظم انقلاب نیز مورد تاکید قرار گرفته است، عنوان کرد و گفت: این خانوارها دارای ۲۶۷۷ فرزند هستند که این واقعیت، ضرورت توجه بیشتر جامعه و خیران به این موضوع را دوچندان می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تشریح خدمات ارائه شده به این خانوارها یادآور شد: این مددجویان مانند سایر خانوارهای تحت حمایت از خدمات مستمری ماهیانه، خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و توانمندسازی این نهاد بهره مند هستند و با پایان محکومیت سرپرست و ثبات مجدد اقتصادی از چرخه حمایت این نهاد حذف می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار