کد خبر: 1006285
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی عنوان کرد:
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در جلسه‌ای که با حضور فرماندار تایباد برگزار شد ۱۹ مزار شهید این شهرستان بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری تا پایان سال ترمیم و بهسازی شود.

حجت الاسلام حسین معصومی در تایباد گفت: به صبر و استقامت خانواده شهدا درود می فرستیم که بیشترین هزینه را برای تداوم انقلاب اسلامی خانواده شهدا پرداخت کردند و امروز هم پیشرفت، توسعه و امنیت این جامعه را مدیون این عزیزان هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: رسالت ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از طریق یادواره و دیدار با خانواده و ساماندهی گلزار آنها است.
وی در خصوص گلزار شهدا افزود: این شهرستان 27 گلزار و 104 مزار شهید دارد که از این تعداد 85 مزار بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری ساماندهی شده است.
حجت الاسلام معصومی ادامه داد: با توجه به همدلی خوبی که در این شهرستان وجود دارد دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران توسط همه مسئولان انجام و شان خانواده آنان حفظ شود.
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با بیان اینکه سهمیه 25درصد اشتغال حداقل است، یعنی کمترین سقف 25درصد جذب نیروی انسانی در دستگاه های دولتی و غیردولتی است، افزود: 92 نفر از خانواده شهداو ایثارگران این شهرستان جویای کار هستند که از این تعداد 74 نفر جانباز، فرزندشهید و فرزند جانباز بالای 25 در اولویت اول جذب نیروی انسانی و مابقی در اولویت دوم قرار دارند.
وی ادامه داد: فرصت های شغلی بومی باید شناسایی شود و سنگ و معدن خواف می تواند یک فرصت مناسب برای اشتغال ایثارگران این شهرستان وشهرهای های همجوار باشد.
حجت الاسلام معصومی در خصوص ایثارگران فاقد مسکن مطرح کرد: ایثارگرانی که وام و زمین دریافت نکرده اند، مشخصات آنان ظرف مدت ده روز در اختیار فرماندار تایباد قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار