کد خبر: 1006137
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
بازدید ۵ نماینده مجلس از مناطق محروم شهرستان اسلامشهر:
۵ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مناطق محروم شهرستان اسلامشهر بازدید کرده و از نزدیک، پای حرف مردم محروم لهک، شمس‌آباد و نوروز آباد در چند کیلومتری برج‌های بلند پایتخت نشستند.
بهاره عشقی صابر

در این بازدید مهدی شریفیان، الیاس نادران و سمیه رفیعی از حوزه انتخابیه اسلامشهر، ری، تهران، شمیرانات و پردیس و حجت یوسفی نماینده مردم اهواز و عباس گلرو نماینده مردم سمنان حضور داشتند، حاضرین از روستاهای لهک و کوره های آجرپزی شمس آباد و روستای نوروزآباد، بازدید کرده و در جریان محرومیت‌های موجود ساکنین در این مناطق که در همجواری کلانشهر تهران و پایتخت  کشور هستند و در اوج محرومیت با مسائل و مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، قرار گرفتند.

مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، در ادامه این بازدید در جلسه‌ای که با حضور فرماندار و مسؤولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان اسلامشهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حضور امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسلامشهر، در راستای ایجاد انسجام وحدت در بین مسئولین دستگاه‌های اجرایی و رفع مشکلات شهرستان و آشنایی نمایندگان با منطقه برای ریل گذاری رفع موانع و معضلات منطقه در سطح کلان انجام شده است.

شریفیان با اشاره به اینکه شهرستان اسلامشهر به عنوان مهم‌ترین کمربند امنیتی تهران محسوب می‌شود، افزود: یکی از آسیب‌های اجتماعی که زبانزد همه مسئولین هست، وجود محرومیت ها و معضلات حاشیه نشینی در جوار کلان‌شهرها و شهرهای اطراف تهران است، که ساکنین این مناطق انتظار دارند، نسبت به رفع معضلات آنها اقداماتی صورت گیرد.

نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای رفع معضلات مناطق محروم و حاشیه‌نشینی مانند لهک و شمس‌آباد و نوروز آباد می‌توان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و مردمی که خودشان بر حسب تکلیف وظیفه شرعی وارد عرصه شده اند، در کنار مسئولین اجرایی و مجموعه هایی مانند بنیاد مستضعفان و... معضلات را رفع کرد و برای از بین بردن این محرومیت ها بیشتر هماهنگی بین بخشی و نگاه جهادی نیاز است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر