کد خبر: 1006132
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در سال جاری ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه‌های شهرستان پارس‌آباد مغان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، داود شایقی در جلسه کمیته جذب و برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی پارس‌آباد اظهار کرد: بودجه استان اردبیل در سال جاری نسبت به سال گذشته 2/13 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شاخص در توزیع و ابلاغ اعتبارات شاخص جمعیت می‌باشد، تصریح کرد: در سال گذشته نیز بر اساس شاخص جمعیتی بودجه کشور در بین استان‌ها توزیع شد که ما حتی بیشتر از سهم جمعیتی خود تخصیص منابع را به استان شاهد بودیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سالانه بودجه استانی با حضور اعضای شورای برنامه‌ریزی استان و مدیران 22 دستگاه اجرایی و 2 نماینده استان در مجلس به عنوان عضو ناظر توزیع می‌شود تا در شهرستان‌ها نیز با اولویت تکمیل پروژه‌ها این منابع در بین دستگاه‌های مختلف اجرایی توزیع و تقسیم شود.

شایقی بیان کرد: بخش دوم بودجه‌های اختصاص یافته مربوط به بودجه ملی است که 49 پروژه عمرانی ملی در استان اردبیل در اولویت تکمیل قرار دارد.

وی گفت: مجموع اعتباراتی که سالانه به استان براساس شاخص جمعیتی اختصاص می‌یابد، 700 تا 800 میلیارد تومان است که تا پایان سال 40 تا 50 درصد این منابع تخصیص یافته و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: با این بودجه‌های اندک و محدود نمی‌توان کاری از پیش برد و از همین روی برای توسعه استان جذب اعتبارات ملی در اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته تا زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نظیر راه‌آهن، توسعه بزرگراه‌ها، تکمیل سدها و پروژه‌های حوزه آب و خاک در اولویت قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر