کد خبر: 1006089
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مدیرزراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از آغاز خریدی تضیمنی گندم در این استان خبر داد و اعلام کرد: در بیش از ۷۰ مرکز شامل ۳۴ مرکز خرید سازمان تعاونی روستایی، پنج سیلوی دولتی، ۱۲ سیلوی بخش خصوصی و ۱۹ کارخانه آردسازی گندم تولیدی کشاورزان استان خرید تضمینی می‌شود.

جلال رحیم زاده  در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز برداشت و خرید تضمینی محصول گندم در شهرستان‌های کلیبر و خداآفرین توسط مراکز خرید استان، گفت: قیمت پایه خرید تضمینی گندم نسبت به قیمت سال گذشته ۴۷ درصد افزایش دارد. 

وی قیمت پایه خرید تضمینی گندم را در سال جاری ۲۵ هزار ریال اعلام کرد و افزود: این قیمت با احتساب چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیر مفید خواهد بود که به ازای هر درصد پاکی گندم مبلغ ۳۷۵ ریال به عنوان جایزه پاکی به قیمت پایه افزوده خواهد شد.

مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری و ذخیره‌سازی شود، افزود: با تامین اعتبارات لازم، امیدواریم پرداختی وجوه گندم های خریداری شده در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به حساب گندم‌کاران واریز شود.

رحیم زاده به اقدامات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: ارسال دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی برای تمامی مراکز خرید، برنامه‌ریزی و جلوگیری از تردد رانندگان در مراکز خرید، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش برای تمامی کارکنان حاضر در مراکز خرید از مهمترین تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر