کد خبر: 1005958
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری به انتقادات علیه هیات اجرایی و درخواست کنار رفتن اعضای آن واکنش نشان داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پس از اینکه تخلفات تاماش آیان رییس پیشین فدراسیون جهانی فاش شد، هیات اجرایی نیز مورد انتقادات قرار گرفته و خیلی از افراد معتقدند هیات اجرایی فدراسیون جهانی هم باید کنار برود و و یک نهاد مستقل فدراسیون جهانی را اداره کند تا انتخابات جدید برگزار شود.

اورسلا پاپاندرئا آمریکایی که نقش اصلی را در سقوط رهبری تاماش آیان رییس پیشین فدراسیون جهانی وزنه برداری داشت اعلام کرد که او و هیات اجرایی به ناحق مورد انتقاد قرار می گیرند.

پاپاندرئا در حمایت از هیات اجرایی فدراسیون جهانی گفت: این هیات اجرایی تیم مک لارن را استخدام کرد تا تحقیقات را انجام دهد و هیات اجرایی بود که آیان را حذف کرد. اکنون بد نام کردن تمام اعضای هیات اجرایی ناعادلانه است.

او ادامه داد: خود من شخصا به دلیل پیروی از دستورالعمل های بازپرسان تیم مک لارن، در مجارستان تهدید به بازداشت شدم و چند ماه تحت فشار بودم. اما از هر فرصتی استفاده کردم تا راهی برای اصلاحات جدید باز کنم.

البته این در حالی است که تعداد کمی از اعضای هیات اجرایی با تیم مک لارن همکاری داشته اند. تنها دو نفر از پنج نایب رییس به همراه پاپاندرئا با تیم مک لارن برای رسیدگی به اتهامات علیه تاماش آیان همکاری داشته اند.

پاپاندرئا هم گرچه در انتخابات فدراسیون جهانی در سال 2017 مورد حمایت آیان قرار گرفت اما عنوان می کند هیچ چیز از خریدن رای نمی داند.

انتخابات فدراسیون جهانی ممکن است ژانویه سال آینده برگزار شود و تا آن موقع پاپاندرئا رییس موقت فدراسیون جهانی است. او پس از اقدامات انجام شده علیه آیان، مورد توهین و حتی تهدید به بازداشت از سوی رئیس سابق فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار