کد خبر: 1005932
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در راستای اعمال مزیت ها و مشوق های قانونی چگونگی اداره مناطق آزاد و بر اساس بخش نامه سازمان امور مالیاتی، قبوض مشترکین تلفن محدوده منطقه آزاد ارس مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیستند که ضروری است این مورد بررسی و از قبوض مورد نظر حذف شود.

محسن نریمان  در نشستی با مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی همچنین بر لزوم تسریع در روند اجرای طرح فیبر نوری مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس تاکید کرد و افزود: بر اساس توافقات انجام شده در خصوص ایجاد ارتباط دیتای سازمان با مرکز نوردوز از طریق فیبر نوری،  تهیه فیبر نوری توسط سازمان منطقه آزاد ارس و هزینه اجرا و نگهداری آن بر عهده شرکت مخابرات آذربایجان شرقی است.

 

عدم پوشش مناسب تلفن همراه در برخی مسیرهای منطقه آزاد ارس از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود .

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در این خصوص با اشاره به وظایف سازمان تنظیم مقررات رادیویی گفت: با توجه به اینکه سازمان تنظیم مقررات رادیویی موظف به پایش سرویس دهی اپراتورها می باشد مقرر شده است این پایش در سطح منطقه آزاد ارس به صورت لحظه ای در اختیار شرکت مخابرات قرار بگیرد و این شرکت نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند.

 

یوسف شکوری در ادامه گفت: تقویت آنتن هایBTS در محدوده منطقه آزاد ارس بویژه سه راهی روستای شجاع را در دستور کار قرار می دهیم که اجرای آن باعث افزایش کیفیت سرویس در محدوده ارس و ساختمان معلونت اقتصادی خواهد شد.

 

اتصال ساختمان معاونت اقتصادی به سایت اداری از طریق فیبر نوری از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود که با توجه به اینکه نیاز به ارتباط پایدار می باشد مقرر شد بر اساس اعلام نیازهای سازمان منطقه آزاد شرکت مخابرات آذربایجان شرقی سرویس مورد نظر را به ارس ارائه کند.

منطقه آزاد ارس در وسعت ۵۶ هزار هکتار بخش هایی از شهرستان های جلفا، کلیبر و خداآفرین را شامل می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر