کد خبر: 1005841
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
با توجه به اعلام رسمی فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها، سومین دوره بازی‌های جهانی ورزش شرکت‌ها از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ جون ۲۰۲۱ مصادف با ۲۶ لغایت ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰ به میزبانی کشور یونان شهر آتن برگزار خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پیش از این فدراسیون ورزش شرکت‌ها در نامه‌ای رسمی تعویق بازی‌های ورزشی را بدلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرده بود.

درباره فدراسیون جهانی ورزش شرکت‌ها
درباره WFCS
فدراسیون جهانی کمپانی اسپرت World Federation for Company sports (WFCS) یک سازمان غیر دولتی داوطلبانه متشکل از نهاد‌های ملی federation or Association National company sports و دیگر موسسات حامی از تمام قاره هاست. نهاد‌های ملی در کشور‌های خود به عنوان سازمان‌های مرجع برای سازماندهی فعالیت‌های مربوط به ورزش شرکت‌ها محسوب می‌شوند.
اکثر اعضای این موسسات ملی را شرکت‌هایی با وسعت‌های متفاوت، نوع و فعالیت متفاوت تشکیل می‌دهند. این فدراسیون، پوشش دهنده‌ی انواع ورزش‌ها و فعالیت‌های ورزشی است؛ که بتوان آن‌ها را تحت نظارت یک شرکت سازماندهی کرد.
WFCS در ۲ ژوئیه ۲۰۱۴ و پس از تلاش‌های فراوان دیدیر بسیر (Didier Besseyre)، رئیس فدراسیون کمپانی اسپرت اروپا (EFCS) و سازمان شرکت‌های ورزشی آسیا تأسیس شده و سازمانی جهانی و تازه تأسیس محسوب می‌گردد.
مراسم تاسیس در سالن مجلس ویسبادن (آلمان) تحت حمایت وزیر کشور آقای فُلکر بوفیِر (VOLKER BOUFFIER) صورت پذیرفت. نمایندگان رسمی فدراسیون ورزش شرکت‌ها در این مراسم، که اولین مراسم فدارسیون جهانی بود حضور داشتند.

هدف

هدف این فدراسیون، ترویج توسعه‌ی فعالیت کمپانی اسپرت جهانی WFCS است.

اهداف فدراسیون جهانی ورزش شرکت‌ها در یک نگاه
تقویت ارتباطات انسانی و فرهنگی از طریق ورزش بین کشور‌ها
ترویج فعالیت جسمی منظم در شرکت‌ها
تأکید بر ویژگی تفریحی وارتقا سلامت از طریق ورزش‌های عمومی

اهداف چندگانه WFCS
هدف اصلی این فعالیت‌های ورزشی درگیر کردن تمامی کارکنان فعال، بازنشسته و عموم مردمی که معمولا در معرض پیشنهادات ورزشی قرار نمی‌گیرند می‌باشد. این افراد شامل جوانان، بانوان و افراد معلول هستند که از طریق شرکت‌های وابسته به WFCS و مربوط به فدراسیون‌های ملی کمپانی اسپرت در فعالیت‌ها شرکت می‌کنند.

ارزش‌های فدراسیون WFCS
تقویت سلامت و رفاه، همبستگی، عدم تبعیض، آگاهی زیست محیطی، برابری، انسجام و روابط اجتماعی….

زمینه فعالیت
فدراسیون جهانی و نهاد‌های ملی ورزش شرکت ها، پاسخی واضح و متناسب با مسائل شرکت‌ها و کارکنان در زمینه‌ی مدیریت، فرهنگ سازمانی، سلامت، مسؤولیت اجتماعی، موضوعات اجتماعی و فردی و فعالیت‌های جسمانی هستند.

فعالیت‌های انجمن ورزش شرکت‌ها
سازماندهی رویداد‌های ورزشی
حضور در مسابقات جهانی ورزش شرکت ها: مسابقات تابستانه در سال‌های زوج و مسابقات زمستانه در سال‌های فرد

برنامه ریزی طیف گسترده‌ای از رویداد‌های ورزشی که توسط فدراسیون‌های ملی تحت نظارت WFCS تشکیل می‌شود.
برنامه ریزی کنفرانس‌ها و کارگاه‌هایی با موضوعات: ورزش شرکت‌ها و سلامت و روحیه‌ی خوب در محیط کار، کمپانی اسپرت و اجرا، ورزش و گنجاندن قشر‌های متفاوت اجتماعی در فعالیت‌های ورزشی
تبادل اطلاعات منظم و سیستماتیک در مورد ابتکار عمل و شیوه‌های مفیدی که در کمپانی اسپرت‌های کشور‌های مختلف انجام می‌شود

نمایندگی فدراسیون‌های ملی در سطح جهانی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار