کد خبر: 1005531
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در متن حکم سید عباس صالحی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی آمده است: نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت «مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ‌دوست و هنر پرور استان اصفهان در مسیر رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.»

مسئول هماهنگی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان، مشاور مدیرکل در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه اصفهان، رییس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از جمله فعالیت‌های فرهنگی حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی بوده است.

خاطرنشان می‌شود، پیش از این سید سعید سرابی، مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان را بر عهده داشت. با بیان دلیل استعفایش گفت: گرفتن این تصمیم برایم بسیار سخت بود، اما به دلیل شرایط خاص خانواده و کسالت فرزندم و عدم امکان حضورم در اصفهان مجبور به این تصمیم شدم و از حدود 15 روز پیش استعفای خود را تقدیم وزیر محترم کردم که امروز پذیرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: با هدف ایجاد تحول در حوزه فرهنگ و هنراستان اصفهان سمت مدیرکلی این  استان را پذیرفتم، اما شرایط به گونه ای است که در حال حاضر با اولویت موضوع خانواده قادر به ادامه کار نیستم.

سرابی با قدردانی از همکاری علما، مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر استان هنرپرور اصفهان، به ویژه همکاران اداره کل، اضافه کرد: ظرفیت همکاران و مدیران بومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ظرفیتی کامل است و قطعا با تدبیر وزیر محترم در بهره گیری از این ظرفیت وهمراهی جامعه فرهنگی وهنری استان که جملگی بسیار مجرب و نجیب هستند، ان شاالله هیچ خللی در جریان خدمت رسانی به عرصه خطیرفرهنگ استان ایجاد نخواهدشد.

خاطرنشان می‌شود، سید سعید سرابی 27 فروردین 99 با حکم وزیرفرهنگ و ارشاداسلامی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شده بود.

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر