کد خبر: 1005516
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
شبکه تلویزیونی KTLA اعلام کرد
یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گزارش داد، در جریان اعترضات ضدنژادپرستی در آمریکا تا کنون حداقل یازده نفر کشته شدند و بیشتر قربانیان، سیاه‌پوست هستند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: شبکه تلویزیونی KTLA مستقر در لس آنجلس گزارش داد که در پی اعتراضات و ناآرامی‌ها در ایالات متحده آمریکا که به دنبال قتل وحشیانه «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست آمریکایی شروع شده است طی چند روز گذشته حداقل یازده نفر کشته شده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری تاس روسیه، کشته شده‌ها از شهروندان شیکاگو در ایلینوی، دیترویت در میشیگان، اوما‌ها در نبراسکا، دیونپورت در آیووا، اوکلند در کالیفرنیا و لوئیسویل در کنتاکی هستند و بیشتر قربانیان هم از سیاه پوستان هستند.

این شبکه آمریکایی همچنین گفته است که در جریان این اعتراضات صد‌ها نفر نیز مجروح شده، اما تعداد دقیق آن‌ها هنوز مشخص نیست.

طبق تحلیل‌های خبرگزاری آسوشیتدپرس از داده‌های پلیس ایالتی، دستکم ۹ هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون در ارتباط با اعتراضات سراسری به دست نیرو‌های پلیس بازداشت شده‌اند.

در روز‌های اخیر با تشدید اعتراضات در شهر‌های مختلف آمریکا، نیرو‌های امنیتی به سمت خبرنگاران نیز حمله کرده و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که جمعی از خبرنگاران نیز بازداشت شده‌اند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
حزب الله

کمک رسانی به ملت ها

حال که آتش خشم و رویه گرگ صفتی حاکمان استکبار جهانی و شیطان بزرگ , امریکای جهانخوار به جان ملت امریکا افتاده و پشت پرده و واقعیت ذات پلید خود را به جهانیان به نمایش گذارده است , بر هر مسلمانی در هر نقطه عالم واجب است که به داد و فریاد ملت مظلوم امریکا برسد .

*اولا ملت امریکا موظفند که آتش خشم خود را بر علیه حاکمانِ جور و ستم و قتل و غارت و بی عدالتی ها و تبعیض ها و... , را روز بروز افزون تر نمایند و تنور را گرم نگهدارند .

ثانیا حزب الله امریکا فرماندهی میدان را در دست گرفته و هدایتهای لازم را بهر شکل ممکن انجام دهند .

ثالثا حزب الله جهان , به هر نحو ممکن که می توانند , اقدامات پشتیبانی خود را نسبت به این حرکت طوفنده و ریشه کن کننده ظلمِ حاکمان جورِ استکبار جهانی که توسط ملت امریکا بوجود آمده است را انجام داده و از هیچ کمکی دریغ نورزند .

ملت های کشورهای اروپایی , افریقایی , استرالیائی , آسیایی و... همه و همه , خاصه کشورهای انگلیس و فرانسه , با تأسی از ملت امریکا , حرکت انقلابی خود را آغاز نموده و با اتحاد و اتفاقِ خود با ملت امریکا , ریشه ظلم را از جهان برکنند که این امر شدنی است و نباید فرصت بدست آمده را از دست داد .

الا ان حزب الله هم الغالبون
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
التماس دعا

از امت حزب الله

بیائید برای ملت مظلوم امریکا که گرفتار ظلم و جور استکبار جهانی که در رأس آنها شیطان بزرگ , امریکای جهانخوار هستند , دست به دعا برداشته و از خداوند قادر متعال , آزادی آنها را از زیر یوغ استکبار جهانی خواستار شویم .

ملتهای آزادیخواه جهان نیز در این زمینه از خداوند درخواست نمایند تا ظلم و جور از سر ملت امریکا , بلکه همه ملتها رفع شده و به آزادی دست یابند .

ما با ملت امریکا دشمنی و خصومت نداشته و نداریم ; بلکه با حاکمانِ ظالم و جائری که بر سرِ ملتها ستم میکنند و حقوقِ حقه مستضعفانِ جهان را غصب و چپاول نموده اند دشمنیم و تا آزادی همه مستضعفان و ستمدیدگانِ جهان , از پای نخواهیم نشست .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار