کد خبر: 1005511
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
ادامه اعتراضات در مقابل کاخ سفید
خبرنگار الجزیره گزارش داد که تعدادی از معترضان آمریکایی قصد داشتند حصار‌های آهنین مقابل کاخ سفید را از بین ببرند که با مقاومت پلیس مواجه شده‌اند.
سرویس بین  الملل جوان آنلاین: وبگاه خبری شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود در آمریکا، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که برخی معترضان در تلاش بودند که حصار آهنین مقابل کاخ سفید را از میان بردارند.

طبق این گزارش نیرو‌های امنیتی آمریکا برای دور کردن معترضان از محل از گاز اشک آور استفاده کردند.

اعتراضات طی چند روز گذشته در واشنگتن پایتخت آمریکا و مقابل کاخ سفید تشدید شده است.

روزنامه «گاردین» گزارش داده بود که جمعه شب درپی تجمع گسترده معترضان در مقابل کاخ سفید، مأموران سرویس مخفی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را به سنگر بتونی زیرزمینی منتقل کردند.

تظاهرات علیه نژادپرستی از سه‌شنبه شب در شهر مینیاپولیس و در اعتراض به قتل یک شهروند سیاه‌پوست غیرمسلح توسط پلیس این شهر آغاز و رفته‌رفته به ایالت‌های مختلف آمریکا کشیده شد.

ترامپ که طی روز‌های اخیر از اظهارات تند، تحریک‌کننده و تهدیدآمیز علیه معترضان به خشونت پلیس آمریکایی علیه رنگین‌پوستان فروگذار نکرده بود، بامداد یکشنبه تهدید کرد: «به اراذل و اوباش عصبانی اجازه نمی‌دهم مسلط شوند... این اتفاق نخواهد افتاد. دولت من، خشونت اوباش‌ها را متوقف می‌کند و این کار را به صورت کامل انجام خواهد داد. آشوب ادامه نخواهد داشت».
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
ذوب یخ قدرت

انقلاب اسلامی , ابهت قدرتهای شرق و غرب را در هم شکست و با ایستادگی و مقاومت خود در برابر زیاده خواهی های آنان , باعث شد که انجماد و یخ زدگی قدرت ها را از بین ببرد و بالطبع آن نیز جمود فکری ملت ها را با تکنیک ها , تاکتیک ها و اقدامات عملی خود از آنان سلب نماید .

پیام امام خمینی رحمه الله علیه به گورباچوب , موجب از هم گسیختگی کمونیسم بین الملل گردید و ایستادگی امام خامنه ای در مقابل زیاده خواهی های غرب و استکبار جهانی , موجب گردید تا ملت ها بیدار شده و به سمت اسلام , گرایش داشته باشند .

حرکت کشتی های حامل بنزین و مشتقات نفتی از ایران به قلب امریکا , دارای پیامهای بسیار مهمی به جهان بشریت بود و از طرفی آخرین تیر در کمان جمهوری اسلامی بود که به قلب شیطان بزرگ شلیک گردید و این موجود پلیدی که سعی داشت به هر شکل ممکن خود را سرپا نگه دارد , از حَیِّزِ انتفاع انداخت و یخِ قدرتِ غرب را ذوب نمود و باعث هلاکت و غرق شدن در دریای خروشان فرعونی گردید تا از صفحه روزگار محو و نابود نماید .

امید که بتوانیم از یاران و خاصان و زمینه سازان ظهور موفورالسرور حجت حق , بقیه الله الاعظم , حضرت مهدی صاحب الزمان , روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه و عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم .

ان شاألله

به برکت صلوات برمحمدوآل محمد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار