کد خبر: 1005490
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
یک مقام بلندپایه پارلمانی روس معتقد است: بعد از شکست آمریکا در سوریه و افغانستان، اکنون در داخل ایالات متحده هم، ناتوانی در مقابله با بیماری کرونا، شکاف سیاسی داخلی و ناآرامی‌های گسترده، گویای آغاز فروپاشی این کشور است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: "آلکسی پوشکوف" عضو ارشد کمیته سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون (سنای) روسیه چنین ابراز عقیده کرده که ایالات متحده دیگر وارد عصر "آشفتگی" شده و فروپاشی این کشور، از هم اکنون آغاز شده است.

به گفته وی، عوامل مختلفی این مسئله را نشان می‌دهد که از جمله آنها، ناتوانی دولت آمریکا در مقابله موثر با شیوع ویروس کرونا و ناآرامی‌های گسترده جاری در این کشور است.

سناتور پوشکوف امروز در صفحه توئیتر خود نوشت: «واقعیت ین است که ایالات متحده آمریکا شروع به فروپاشی کرده است. این مسئله در سوریه و افغانستان مشخص شده و در فاجعه مربوط به شیوع بیماری کووید-۱۹ هم در خود ایالات متحده، در عدم توانایی آمریکا به کمک به متحدین اروپایی خود در جریان شیوع این بیماری همه گیر، در اتهام زنی‌های هیستریک و غیر واقع بینانه علیه چین، در ناآرامی‌های ضد نژادپرستانه و در شکاف‌های سیاسی داخلی در این کشور کاملاً مشهود است. در حقیقت آمریکا در وارد مرحله آشفتگی و سردرگمی شده است.»

تظاهرات گسترده علیه وحشی گری نیرو‌های پلیس در ده‌ها شهر ایالات متحده به علت کشته شدن "جورج فلوید" تبعه آمریکایی-آفریقایی ۴۶ ساله در زمان بازداشت توسط پلیس در شهر مینیاپولیس ایالت مینسوتا» آغاز شد. یکی از مأموران پلیس به اتهام قتل عمد، بازداشت شده است.

"دونالد ترامپ" رئیس کاخ سفید از فرمانداران ایالت‌های آمریکا خواست که اقدامات سخت گیرانه‌تری را در مناطق خود به اجرا گذاشته و تهدید کرده که نیرو‌های ارتش را به مناطقی که مقامات محلی از استفاده از گارد ملی خودداری کنند، اعزام خواهد کرد.

رئیس جمهوری آمریکا، اعتراضات مردم این کشور علیه خشونت پلیس را اقدامات تروریستی داخلی و جنایتی علیه بشریت خوانده است.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
امروز آن ایرانی‌هایی که در کشور یا خارج از کشور شغلشان حمایت و بزک کردن آمریکاست دیگر سر خود را نمی‌توانند بلند کنند...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار