کد خبر: 1005478
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
رئیس شورای اسلامی شهر کرج :
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنيان‌گذار جمهوری اسلامی ايران از تلخ‌ترين روزهای تاريخ انقلاب اسلامی است.

اکبر سلیم نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت و اظهارداشت: چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و ایران را در تاریخ جاودانه کرد.

این مسئول با اشاره به اهميت چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بنيان‌گذار جمهوري اسلامی ايران و پانزدهم خرداد به عنوان زمان سرآغاز واقعی نهضت امام خمينی (ره) افزود: اين روزها فرصتی برای تشريح شخصيت، خدمات و اهداف امام راحل به ايران اسلامی برای نسل جوان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: اصل قيام خونين 15 خرداد بر اين اساس بود كه مردم قم به تبعيت از امام خمينی (ره) به صحنه آمده و در مقابل ظلم و ستم حكومت طاغوت تا پای جان مقاومت كردند.

سلیم نژاد یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمانها و نهادها موظفند؛ با هدف آشنا کردن نسل جوان و گرامیداشت این ایام و با بکارگیری همه ظرفیتها و امکانات در اختیار نسبت به فضاسازی محیطی متناسب با این ایام اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار