کد خبر: 1005426
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
صاحب یک فروشگاه بزرگ پوشاک وقتی متوجه شد کالاهایش در سایت‌های مجازی در حال فروش است از ماجرای دستبرد به انبارش باخبر شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ۲۰ اردیبهشت ماه مردی به مأموران پلیس تهران خبر داد که سارقان به انبار فروشگاه او دستبرد زده‌اند. او گفت: من صاحب یک شرکت بزرگ پوشاک هستم. چند روز قبل در حال بررسی چند سایت که در زمینه فروش پارچه‌های خارجی فعال هستند بودم که دیدم برخی محصولات انحصاری ما در آنجا در حال فروش است. در حالی که به ماجرا مظنون شده بودم یکی از محصولات را سفارش خرید دادم و پس از دریافت محصول متوجه شدم بارکد درج شده روی آن در سامانه انبار ما موجود است و از اجناسی است که شرکت ما وارد کرده است. بلافاصله انبار فروشگاه را بررسی و در انبارگردانی متوجه شدم بیش از ۱۰ هزار عدد از انواع پوشاک و البسه از انبار سرقت شده است. در بررسی‌های بعدی فهمیدم که دو نفر از مسئولان انبار که علی و سعید نام دارند هم دیگر به شرکت نیامده‌اند.

بعد از مطرح شدن شکایت، تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی مأمور رسیدگی به پرونده شدند. در بررسی‌های بیشتر علی و سعید به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند. تحقیقات نشان داد که علی از مدتی قبل با ثبت شرکتی به نام همسرش ۴ میلیارد تومان از محصولات شاکی را به صورت اینترنتی به فروش رسانده است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مخفیگاه علی در سعادت‌آباد شناسایی و او همراه همسرش ندا بازداشت شد.

علی پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت از انبار شرکت اعتراف کرد و گفت: از شش ماه قبل با کمک سعید محصولات شرکت را که انواع لباس خارجی بودند، سرقت می‌کردیم و برای فروش آن تصمیم گرفتیم از طریق فضای مجازی اقدام کنیم که با ثبت یک شرکت صوری به نام همسرم، اموال سرقتی را فروختیم. متهم گفت: ما در این مدت ۸ میلیارد تومان کالای شرکت را سرقت کرده بودیم که بازداشت شدیم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت، همدست وی هم بازداشت شد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار