کد خبر: 1005340
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خبرداد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز،گفت: عمده برنامه‌های تدوین شده در به مناسبت ارتحال حضرت امام به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی ولائی برحق با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال برنامه ارتحال حضرت امام خمینی(ع) در مرقد مطهر ایشان برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت و اهداف امام خمینی(ره) باید برای جامعه تبیین شود، افزود: سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرصت خوبی است که برنامه‌های مختلف در راستای تبیین ابعاد شخصیتی و سیره عملی ایشان انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه عمده برنامه‌های تدوین شده به این مناسبت در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌توان به مسابقــه پیامـکی، اجـرای طرح مواسات و همدلی در روز ارتحال،برگزاری مراسم ویژه بعد از نماز مغرب و عشاء در شب ارتحال و بین نمازهای جماعت در مساجد استان توسط امامان جماعت و محله، اجـرای طــرح خطبــه روح الله سخنرانی و معرفی سیره امام خمینی(ره) توسط روحانیون و پخش آنلاین از فضای مجازی اشاره کرد.

وی در خصوص برگزاری نماز جماعت در ادارات استان البرز، خاطر نشان کرد: با توجه به عادی شدن ساعات ادارات نمازهای جماعت در ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار