کد خبر: 1005289
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
رئیس دفتر فنی تعمیرات آهن سازی فولاد مبارکه:
یوسف مهاجری گفت : کنترل ولو اسکرابرهای مدولهای احیا مستقیم که وظیفه اصلی آن تخلیۀ لجن مخازن شستوشوی گاز فرایند است، با همکاری واحد بومیسازی، تعمیرات واحد احیا مستقیم و دفتر فنی تعمیرات بومیسازی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس دفتر فنی تعمیرات آهنسازی ضمن تأیید این خبر و با بیان اینکه وظیفۀ اصلی کنترل ولو اسکرابرهای مدولهای احیا مستقیم تخلیۀ لجن مخازن شستوشوی گاز فرایند است، گفت: پس از اینکه این تجهیز استراتژیک بومیسازی شد، در محل موردنظر نصب و با موفقیت مورد بهرهبرداری قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه قبل از بومیسازی کنترل ولو سه اینچی که نقش مهم و حساسی در فرایند تولید دارد، این تجهیز با قیمت بسیار زیادی از شرکتهای خارجی تأمین میشد، افزود: پس از تحریمها تأمین آنها امکانپذیر نبود. تا اینکه با توجه به سیاست کلی شرکت مبنی بر بومیسازی و استفاده از توان داخلیسازی قطعات یدکی، بومیسازی آنها در دستور کار قرار گرفت.

همچننین محمدرضا فتحی رئیس واحد احیا مستقیم شماره 2 در همین خصوص گفت: از ابتدای راه اندازی مگامدولهای واحد شهید خرازی، با توجه به اینکه تمامی تجهیزات و قطعات از شرکتهای خارجی تأمین شده بود، فعالیت بومیسازی قطعات و تجهیزات در دستور کار قرار گرفت و در سالهای اخیـــر، با توجــــه به شرایــط و نیـــاز، و توســـعۀ توانایــــیها و توانمندیهای داخلی، همراستا با اهداف شرکت، بومیسازی این قطعۀ حساس هدفگذاری و با موفقیت انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه تجهیز بومیسازیشده به خوبی جایگزین مشابه خارجی شده و با موفقیت مورد بهرهبرداری قرار گرفته است، از همۀ همکاران در قسمتهای خرید، بومیسازی و دفتر فنی تعمیرات واحد تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر