کد خبر: 1005176
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
معاون سیاسی استاندار اردبیل:
معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: استخر‌ها و آبگرم‌های سرپوشیده از ۱۷ خرداد به بعد با تدوین و رعایت نکات لازم بهداشتی فعال می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز ندایی در جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار کرد: تمامی اماکن در مناطق با وضعیت سفید بازگشایی شده و استخرها و آبگرم‌های سرپوشیده از 17 خرداد به بعد با تدوین و رعایت نکات لازم بهداشتی فعال می‌شوند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل به سیر نزولی شیوع این بیماری در استان  اشاره کرد و گفت: نباید با تصمیم گیری‌های نادرست و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمینه بازگشت به وضعیت قبلی را در استان فراهم کنیم.

در ادامه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز با اشاره به وضعیت مناسب استان در کنترل کرونا اضافه کرد: روزانه حدود 15 بیمار کرونایی در استان بستری می‌شود که بیشترین تعداد این بستری‌ها زنان خانه‌دار هستند.

بابک نخستین با اشاره به افزایش تست کرونا در استان خاطرنشان کرد: از بین تست‌های انجام گرفته 40 درصد مثبت و 60 درصد منفی است، در حالی‌ که در انجام تست در اوایل شیوع 60 درصد نتیجه مثبت بود.

وی از ویزیت مستمر 317 زن باردار مشکوک به کرونا خبر داد و گفت: 10 نفر از این مادران تست مثبت داشتند که تحت مراقبت قرار گرفته‌اند.

نخستین بیان‌ کرد: هیچ فوتی زنان باردار ناشی از کرونا در استان مشاهده نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر