کد خبر: 1005162
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
بخشدار مرکزی مشهد گفت: روستاهای پرجمعیت و دارای مشکل تامین آب شرب در حاشیه این کلانشهر به شبکه آب شهری متصل می‌شوند.

ابوطالب سرابیان اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی مشهد در شرکت آب و فاضلاب شهری ادغام شد و شرکت آب و فاضلاب مشهد شکل گرفته است، روستاهای دارای مشکل کمبود آب در حاشیه این شهر به شبکه آب شهری متصل می‌شوند.

وی تصریح کرد: سیاست مدیران شرکت آب و فاضلاب مشهد این است که بر اساس اولویت‌ها مشکل آب روستاهای حاشیه مشهد را بر طرف کنند و در این راستا مشکل آب شرب روستاهای پرجمعیت مانند همت آباد و گرجی در حاشیه مشهد رفع خواهد شد.  

بخشدار مرکزی مشهد گفت: مشکل اصلی آب روستایی این بود که اعتبارات اندکی برای تامین شبکه و زیرساخت‌های آب شرب مناطق زیرپوشش خود داشت اما با الحاق روستاها به شرکت آب و فاضلاب مشهد و اعتبارات خوب این شرکت می‌توان نسبت به رفع مشکلات آب روستایی امیدوار بود.

وی در باره تامین آب روستای شهرآباد نیز افزود: این آبادی با ۸۵۰ خانوار جمعیت در بخش مرکزی قرار دارد و از آنجایی که آب شرب آن با تانکر تامین می‌شود از ۲ سال قبل قرار شده بود به شبکه آب شرب شهری متصل شود.

سرابیان بیان کرد:  اتصال شهرآباد به شبکه آب شرب نیازمند احداث ۵۰۰ متر لوله کشی است که متولیان طرح قول داده‌اند تا هفته آینده این اتصال انجام و مشکلات آب شرب روستا برطرف شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار