کد خبر: 1005113
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛
در ماه رمضان امسال با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا ۴۲۰۰ نیکوکار گران‌قدر اصفهانی به جمع حامیان ایتام و فرزندان نیازمند پیوستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه ماه رمضان فرصت گرانبهایی برای افزایش حامیان ایتام و فرزندان نیازمند در اختیار این نهاد قرار می‌دهد، گفت: هر ساله پایگاه های زیادی برای جذب حامی در طرح اکرام توسط کمیته امداد در نقاط مختلف استان و به ویژه در ایام پربرکت قدر برپا می‌شد که متاسفانه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا تا حدودی از حجم و تعداد فعالیت ها در این زمینه کاسته شد.

زارع ادامه داد: با این وجود در ابتدای ماه مبارک پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir  و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳ برای مشارکت غیرحضوری نیک اندیشان اصفهانی در این طرح راه اندازی شد و در دهه سوم ماه مبارک  نیز با فراهم شدن امکان برپایی پایگاه های محیطی بیش از ۱۹۲ پایگاه در ایام شهادت امام علی (ع) در دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد برپا شد و پایگاه های ویژه ای نیز در لیالی پر برکت قدر به این مهم اختصاص یافت.

وی با چشمگیر ارزیابی کردن مشارکت حامیان جدید در شرایط خاص اقتصادی و اجتماعی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، اظهار کرد: ۴۲۰۰ نیکوکار اصفهانی در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی پیوستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تعداد فرزندان بدون حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین را تا پیش از این دارای روندی نزولی اعلام کرد و گفت: مشکلات اقتصادی جامعه باعث افزایش خانوارهای تحت حمایت این نهاد و به تبع آن افزایش تعداد فرزندان تحت حمایت در طرح اکرام شد.

وی با اشاره به دستاورهای اجتماعی این طرح، گفت: کمک به این نیازمندان که در سنین حساس و سرنوشت ساز کودکی، نوجوانی و جوانی قرار دارند می تواند به ایجاد بستری صحیح برای ساخت آینده ای به دور از نیازمندی های مادی و فرهنگی برای این فرزندان ختم شود و این مسئله ضرورت توجه بیشتر رسانه ها، فعالان خیر و احسان و چهره های تاثیرگذار فرهنگی و هنری به این مسئولیت اجتماعی را دو چندان می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان مشارکت در این طرح را در هر زمان و مکانی میسر دانست و گفت: بهترین راه مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان و مطالعه شرح مختصری از زندگی و مشکلات فرزندان حاضر در طرح و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و قبول حمایت آنها با پرداخت مبالغ دلخواه در دوره های زمانی منظم است.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار