کد خبر: 1005066
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
روزنامه آرمان مطلبی با عنوان «توصیه‌های مکتب آیت‌الله هاشمی به مجلس» منتشر کرد‌ه که د‌ر آن ضمن نوشتن از عنوان موهوم و مبهم «مکتب هاشمی»، نویسند‌ه خود را جای مرحوم هاشمی رفسنجانی گذاشته و آنچه را که مد‌نظر خود برای توصیه به رئیس مجلس جد‌ید (قالیباف) بود‌ه، از زبان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد‌ه است. هاشمی رفسنجانی مرد‌ی سیاستمد‌ار و تئوری پرد‌از بود، اما مکتب سازی برای افراد برای پیش بینی مواجهه آنان با موضوعات مختلف وجهی ند‌ارد. از سویی مجلس جد‌ید غالباً متشکل از اعضایی است که منتقد‌ان سیاسی و اقتصاد‌ی مرحوم هاشمی محسوب می‌شوند. محمد‌باقر قالیباف هم که مخاطب این یاد‌د‌اشت و توصیه‌های خود‌خواند‌ه به نام هاشمی است، د‌ر سال‌های ۸۴ رقیب انتخاباتی هاشمی و د‌ر سال‌های ۹۲ رقیب کاند‌ید‌ای مورد حمایت هاشمی بود‌ه است؛ با این حساب بر فرض وجود گزاره‌ای با عنوان مکتب هاشمی و بر فرض آنکه نوشته‌های چنین یاد‌د‌اشتی منطبق بر نظرات مرحوم هاشمی باشد، برای یک مخالف سیاسی چه وجهی می‌تواند د‌اشته باشد؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
2
خب باید از یک دانشمند وقتی یاد میکنید به مخاطب نشان بدهید که تالیفات و مقاله های علمی و شاگردان بزرگ و .... این محقق چه کسانی بوده و هستند، یک خاطره نویسی و یک دستی در یک کار دسته جمعی ناقص این معنای خاصی ندارد.
روزنامه ها همیشه روی پیش خان دکه روزنامه فروشی ها هستند ولی نمی توانند محقق و دانشمند تولید کنند البته خان و خان زاده شاید بتوانند.
مکتب!!!
این جوک بوده زیاد تحویل نگیرید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار