کد خبر: 1004984
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
زنوزی:
مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز گفت: هواداران این تیم بزرگ به هیچ عنوان دنبال جام فلزی نیستند و برای آنها ارزش‌ها و جوانمردها اولویت است.

محمدرضا زنوزی  در گفت وگویی با رسانه ها، با تاکید بر اینکه در شرایط کرونایی کشور، مهمترین اولویت و محور فعالیت های باشگاه های ورزشی باید حفظ سلامت ورزشکاران باشد، افزود: ۲ باشگاه تراکتور و ماشین سازی نیز بر همین اساس برنامه ریزی کرده و فعالیت های خود را پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه باشگاه های تراکتور و ماشین سازی تبریز به لحاظ مالی هیچ گونه مشکلی ندارند، اظهار داشت: این دو تیم لیگ برتری بیش از تمام باشگاه ها تاکنون به بازیکنان و اعضای خود پرداختی داشته اند و مشکلی از این بابت ندارند.

زنوزی با انتقاد از اینکه تعدادی از رسانه ها از وی به عنوان مالک ۲ باشگاه یاد می کنند، گفت: من مالک نیستم و در حقیقت هوادار تیم‌های تبریزی به خصوص تراکتور و ماشین‌سازی هستم و مالک این دو باشگاه شرکت های تولیدی و صنعتی هستند و آنها زیر نظر این شرکت ها فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد، من هوادار هستم و از طرف هواداران با  رسانه ها صحبت می‌کنم.

زنوزی با تکذیب ادعای برخی رسانه مبنی بر پرداخت نشدن حق و حقوق بازیکنان تراکتور و ماشین سازی، اظهار داشت: بنده اعلام می کنم که با هیات مدیره هر دو باشگاه رایزنی کرده ام تا ۱۰۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را چه در صورت برگزاری لیگ و چه در صورت عدم برگزاری به آنها پرداخت کنند.

وی موضع رسمی باشگاه های تراکتور و ماشین سازی را پرداخت های به موقع دانست و افزود: عدم پرداخت در تیم های ما صحت ندارد و این حرفی است که از طرف برخی مسئولین در سازمان لیگ القا می‌شود.

تیم های فوتبال تراکتور و ماشین  سازی تبریز از تیم های قدیمی کشورمان هستند و هم اکنون به ترتیب با ۳۷ و ۲۴ امتیاز در رده های سوم و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه  های ایران جای دارند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر