کد خبر: 1004970
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
مادر و دختر فریبکار که با حضور در خیریه‌ها از زنان نیکوکار کلاهبرداری می‌کردند، بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  اول اردیبهشت‌ماه امسال زنی میانسال وارد شعبه دوم دادسرای ناحیه‌۴ شد و ماجرای کلاهبرداری را مطرح کرد. او گفت: مدتی قبل در یک خیریه با زنی ۴۸‌ساله به نام نسرین آشنا شدم. نسرین گفت که در کار اقتصادی فعال است و با حرف‌هایی که زد از من خواست در زمینه اقتصادی سرمایه‌گذاری کنم. من هم به حرف‌هایش اعتماد کردم و با عقد یک قرار داد چک تضمین و سفته از او گرفتم و ۱۰۰‌میلیون تومان به حساب او واریز کردم. وقتی موعد پرداخت سود سرمایه‌گذاری رسید متوجه شدم که از سود خبری نیست برای همین با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما گوشی او خاموش بود. وقتی به در خانه‌اش رفتم دیدم که چند زن دیگر آنجا هستند که نسرین از آن‌ها کلاهبرداری کرده بود.

بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور قاضی به پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد. با اطلاعاتی که شاکیان در اختیار پلیس گذاشتند مشخص شد که نسرین و دخترش افسانه از مجرمان سابقه‌دار هستند که قبلاً به همین اتهام کلاهبرداری و به زندان افتاده‌بودند. نسرین و دخترش با حضور در خیریه‌ها زنان خیر را شناسایی و به این شیوه از آن‌ها کلاهبرداری و پول‌ها را به دلار تبدیل و برای دختر دیگر خانواده که آذر نام داشت و ساکن اروپا بود حواله می‌کردند.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مخفیگاه مادر و دختر در خیابان محبوب شناسایی شد و دو متهم ۲۷ اردیبهشت ماه بازداشت شدند. مأموران پلیس در بازرسی از محل تعداد زیادی فاکتور خرید، کارت‌ویزیت، سیم کارت و گوشی تلفن همراه کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: دو متهم در بازجویی‌ها به کلاهبرداری اعتراف کردند و با تشکیل پرونده راهی زندان شدند. سرهنگ نثاری گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار