کد خبر: 1004926
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مراتع بوشکان در آتش ناهماهنگی‌های ارشد دولت می‌سوزد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از عملکرد مسئولان ارشد دولت در مقابله با بحران آتش‌سوزی‌های اخیر اظهار داشت: در پیگیری‌هایی که از مسئولان ارشد کشور داشتم متوجه شدم که علت اصلی عدم کنترل بموقع و مدیریت نامناسب بحران آتش‌سوزی بوشکان، ناهماهنگی‌هایی بوده که در سطوح عالی دولت وجود داشت و مانع از اعزام بموقع بالگرد و هواپیمای آبپاش و دیگر امکانات لازم به این مناطق شد.

وی با اشاره به اینکه این مناطق قربانی ناهماهنگی‌ها و ضعف دولت شده است اضافه کرد: دولت در این قضیه مدیریت خوب و صحیح نداشت و کوتاهی مدیریت بحران و وزارت کشور را شاهد بودیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های خود از طریق مسئولان استانی و کشوری برای مهار آتش‌سوزی در بوشکان ادامه داد: از ساعات اولیه وقوع آتش‌سوزی پیگیری‌های لازم را داشتیم و با هماهنگی صورت‌گرفته نیرو‌های جهادی به منطقه اعزام شدند و با کمک مردم منطقه و مسئولان ذی‌ربط در حال مهار آتش‌سوزی هستند.

وی از عملکرد صنعت نفت انتقاد کرد و بیان داشت: نفت بالگرد داشت، ولی همکاری لازم صورت نگرفت و باز هم خیری از آن‌ها به مردم استان نرسید.

رضایی ادامه داد: اورژانس هوایی استان بوشهر هم به خاطر اهمال مسئولان مدت‌ها است که تعطیل شده و در حالی که نیاز اساسی در استان است، از داشتن آن بی‌بهره هستیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان شهرستان، اهالی منطقه بوشکان و گروه‌های جهادی که در این زمینه همت کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در نتیجه این آتش‌سوزی که با عملکرد نامناسب دولت روبرو شد، خسارت‌های جبران ناپذیری به طبیعت، محیط زیست، عشایر و. وارد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار