کد خبر: 1004893
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
فرماندار گناباد بیان کرد:
فرماندار گناباد گفت: از مجموع 75 درصد پیشرفت طرح ساخت فرودگاه این شهرستان ۶۳ درصد طی دو سال اخیر محقق شد.

حامد قربانی در جمع خبرنگاران افزود: طرح ساخت فرودگاه گناباد از سال ۷۲ آغاز شده و تا سال ۹۷ تنها ۱۲ درصد پیشرفت داشت که در خور توجه نبود.
وی خاطر نشان کرد: مراحل اجرای این طرح از سال ۹۷ با جدیت بیشتری پیگیری‌ شد و بنا بر اعلام رسمی شرکت‌ فرودگاه‌های ‌کشور، در حال حاضر این طرح ۷۵.۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از ۶۳ درصد در حدود دو سال اخیر محقق شد.

فرماندار گناباد یکی از معضلات اصلی احداث فرودگاه این شهرستان را ساخت راه‌ دسترسی آن ذکر کرد و گفت: با جلب رضایت مالکان و پرداخت حق و حقوق آن با مشارکتهای مردمی، این راه بازگشایی شد و مراحل نخست و زیرسازی آن شامل خاک ریزی، بارریزی و کوبش انجام شده است و برای ادامه روند کار و آسفالت، به پیمانکار مربوطه واگذار شد.

قربانی افزود: ساختمان حفاظت پرواز فرودگاه گناباد صد در صد تکمیل شده و در حال حاضر تنها مشکل باقی‌ مانده، دیوار کشی حصار دور فرودگاه است که این مورد نیز توسط شرکت فرودگاه‌های کشور در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی برای ساخت طرح فرودگاه گناباد هزینه شده است.

فرماندار گناباد گفت: یکی از اهداف مهم ساخت فرودگاه گناباد، علاوه ‌بر سایر مقاصد اقتصادی، بحث گردشگری و دسترسی آسان گردشگران و مسافران به شهر گناباد به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری است.

قربانی تصریح کرد: علاوه ‌بر شهروندان گنابادی، شهروندان شهرستانهای اطراف از جمله بجستان، فردوس، سرایان، خواف، رشتخوار، فردوس، قاین و تربت‌حیدریه نیز می‌توانند از ظرفیت این فرودگاه استفاده کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار