کد خبر: 1004858
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان:
محسن گلابی گفت: جست و جو برای پیدا کردن جسد پسر ۱۷ ساله غرق شده در زاینده رود با فعالیت سه نوبته سه اکیپ چهار نفره آتش نشانی شهر اصفهان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به جست و جوی نیروها و اکیپ های غواصی و گشت در رودخانه زاینده رود برای پیدا کردن جسد پسر 17 ساله ای که از روز یکشنبه در حوالی باغبادران به داخل آب افتاده و غرق شده است، اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی در محدوده شهر اصفهان از روزی که این حادثه اعلام شد عملیات جست و جو و غواصی را انجام می دهند اما تاکنون به نتیجه ای برای پیدا کردن جسد نرسیده اند.

وی ادامه داد: هر روز سه اکیپ چهار نفره از ایستگاه های شماره 8، 1 و 5 که در محدوده رودخانه زاینده رود قرار دارند، عملیات تجسس را در سه نوبت صبح، ظهر و شب انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمت ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیروهای ما نقاطی که در رودخانه امکان گیر کردن جسد در آن وجود دارد را هر روز جست و جو می کنند. این مکان ها شامل پایه های پل و نیزارهاست.

وی با اشاره به اینکه براساس برآوردهای ما احتمال اینکه جسد این پسر به شهر اصفهان رسیده باشد چندان زیاد نیست چراکه دو سد در مسیر وجود دارد، گفت: با این حال هر روز منطقه استحفاظی ما در شهر اصفهان از بند نصرآباد تا پل شهرستان جست و جو و گشت زنی می شود.

گلابی بیان کرد: غیر از شهر اصفهان شهرهای دیگری مانند مبارکه، باغ بهادران و نقاطی که امکان پیدا شدن جسد در آن وجود دارد هر روز از سوی نیروهای هلال احمر و امدادی این شهرستان ها جست و جو می شود.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی اصفهان تمام توان و تخصص خود را برای پیدا کردن جسد این پسر 17 ساله و آرامش خانواده او به کار گرفته اند و همچنان عملیات جست و جو در شهر اصفهان ادامه دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها