کد خبر: 1004749
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره):
انصاری گفت: در روز سالگرد امام خمینی صحبت‌های رهبری بصورت زنده و مستقیم، اما خارج از حرم انجام می‌شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) در نشست خبری بزرگداشت مراسم رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: فلسفه مراسم امروز در ابتدا فرصتی برای تبادل نظر درباره برگزاری مراسم روز چهارده خرداد در حرم مطهر امام با عنایت به دستورات و مراعات همه الزامات بهداشتی است.

او ادامه داد: علت این دعوت این بود که ما طی چند روز گذشته در تماسی که با دفتر مقام معظم رهبری برای هماهنگی داشتیم ایشان پیشنهاد دادند که ما یک جلسه محدود را در حرم با این شرط که با پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا هماهنگ باشد، برگزار کنیم.

انصاری افزود: البته تکلیف شد که برنامه صحبت‌های رهبری کماکان بصورت زنده و مستقیم، اما خارج از حرم برگزار شود و ما همیشه نظرمان تبعیت از دفتر مقام معظم رهبری است. برنامه ریزی‌های ما هم هماهنگ با دفتر رهبری است؛ قرار بر این شد که روز ۱۴ خرداد را در جلسه ستادی با توجه به ملاحظات آن بررسی کنیم و بعد برنامه ریزی کنیم برای اجرای مراسم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: طبیعتا اولین اولویت ما هماهنگی این برنامه با وزارت بهداشت مخصوصا ستاد مبارزه با کرونا و توجه به نظر آن‌ها بود؛ علاوه بر این من تماس‌های مفصلی با دکتر نمکی و معاونان او و همچنین ستاد مبارزه با کرونا مخصوصا دکتر زالی داشتم که آن‌ها هم به موضوع برگزاری این مراسم با رعایت ملزومات بهداشتی تاکید کردند.

او بیان کرد: در ابتدا گمان می‌کردیم مسئولان ستاد مبارزه با کرونا با برگزاری این مراسم مخالفت کنند، اما موافقت کردند و گفتند سقف حرم بلند بوده و در‌های حرم بصورتی است که احساس نمی‌شود فضا بسته است. در عین حال هم قرار است تدابیر سخت گیرانه‌ای اندیشیده شود؛ انشالله این مراسم با استمداد از خداوند بزرگ به خوبی برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار