کد خبر: 1004649
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵
پنج‌سارق خشن که پس از سرقت چند خودروی راننده اسنپ در پوشش مسافرکشی از شهروندان زورگیری می‌کردند، به زودی محاکمه می‌شوند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: بهار سال‌۹۷ مرد جوانی به نام فرامرز به اداره پلیس رفت و از سرقت خودرواش از سوی سه‌مرد ناشناس شکایت کرد.

شاکی گفت: با خودروی پژو ۴۰۵ خودم به عنوان راننده اسنپ کار می‌کردم که ساعتی قبل در حوالی میدان آزادی سه‌مرد جوان را به عنوان مسافر به مقصد اسلامشهر سوار کردم. وقتی به مقصد رسیدیم سه مسافر طنابی به دور گردنم اندختند و قصد داشتند مرا به قتل برسانند که التماس کردم و آن‌ها هم پس از سرقت خودروام و پول‌هایم مرا رها کردند.

با طرح این شکایت مأموران تحقیقات برای شناسایی سارقان مسافرنما را آغاز کردند که دریافتند متهمان با خودروی سرقتی در پوشش مسافرکشی از شهروندان زورگیری می‌کنند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران یکی از سارقان را به نام ایرج که با خودروی سرقتی در حال رانندگی بود، بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها به سرقت خودرو با همدستی دو نفر از دوستانش به نام‌های حمید و سعید اعتراف کرد. پس از این مأموران پلیس دو همدست او را بازداشت کردند. در حالی که سه متهم پس از تحقیقات تکمیلی با گذاشتن وثیقه آزاد شده‌بودند، مأموران پلیس با شکایت‌های مشابه دیگری روبه‌رو شدند که همگی حکایت از این داشت ایرج دوباره پس از آزادی با دو نفر دیگر از دوستانش به نام اصغر و بهرام خودروی چند راننده اسنپی را سرقت کرده‌اند. پس از این مأموران پلیس ایرج و دو همدست جدیدش را دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کردند. بدین ترتیب متهمان به زودی در دادگاه محاکمه می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار