کد خبر: 1004613
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر استان خوزستان گفت: از دستگاه ضد عفونی کننده که توسط گروه‌های جهادی در استان خوزستان ساخته شد، رونمایی شد.
سرویس دانش جوان آنلاین: شاهوارپور ظهر امروز در آئین رونمایی از دستگاه صد عفونی کننده که توسط گروه‌های جهادی ساخته شد، اظهار کرد: یکی از کار‌هایی که در حوزه پژوهش، گروه‌های مختلف بسیج دنبال می‌کنند، تلاش برای تهیه سیستم‌هایی است که بتواند در امر پیشگیری از بیماری کرونا به مردم، محلات و مراکزی که بیشترین مراجعات مردمی را دارد، کمک کند.

وی با بیان اینکه در این زمینه فعالیت‌های خوبی توسط گروه جهادی شهید خرمی در شهرستان دزفول انجام شده است، افزود: این گروه جهادی یک سامانه‌ای درست کردند که در ورودی مراکز جمعیتی نصب می‌شود و در کمتر از سه ثانیه دست‌ها را ضد عفونی می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر استان خوزستان بیان کرد: هزینه ساخت این دستگاه در مقایسه با خرید و یا وارد کردن سیستم خارجی کمتر است و کارایی بهتری از نظر حجم مواد ضد عفونی کننده‌ای که در این سیستم جا میگیره در مقایسه با نمونه خارجی است.

سردار شاهوار پور عنوان کرد: اکنون این محصول در مرحله تولید است و با آمادگی کامل برای پذیرش سفارش وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها یکی از اولویت‌ها است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این ویروس ریشه کن نشده و باید با آن زندگی کنیم، سامانه‌های این چنینی می‌تواند در امر پیشگیری و عدم ابتلاء مردم کمک کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار