کد خبر: 1004560
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
حزب الله:
معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز آزادسازی جنوب لبنان را «یکی از ایام جاودانه خداوند و نقطه عطف تاریخ منطقه ما و عید باشکوه امت اسلامی» دانست.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب در سخنانی به مناسبت عید مقاومت و روز آزادسازی جنوب لبنان گفت که چنین روزی از روز‌های باشکوه امت اسلامی و مستضعفان جهان و یکی از ایام جاودانه خداوند و نقطه عطف تاریخ منطقه برای حرکت به سمت استقلال است.

معاون نصرالله تصریح کرد: امروز مسیر منطقه از لحاظ سیاسی، فرهنگی و جهادی تغییر کرده است و از مرحله ناامیدی به امیدواری، از تسلیم به مقاومت، از ذلت به عزت و از شکست به پیروزی منتقل شده‌ایم.

وی در ادامه افزود: عید مقاومت و آزادسازی پایان مقوله شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را رقم زد و رویداد‌های منطقه ثابت کرد که نمی‌توان به کشور‌های قدرتمند طرفدار اسرئیل و راه‌حل‌های آن‌ها تکیه کرد؛ چراکه آمریکا و غرب و حمایت آن‌ها از رژیم اشغالگر باعث شده تا اسرائیل وجود داشته باشد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان در‌های پیروزی‌های لبنان، فلسطین و منطقه در برابر رژیم صهیونیستی و طرح‌های آمریکایی مانند داعش را باز کرده و باعث شده که نسل‌های جوان برای آزادسازی فلسطین و اراضی اشغالی تسلیم نشوند.

معاون نصرالله «مقاومت» و «ساختن» را دو عنوان به هم مرتبط خواند و اظهار داشت: مقاومت بر ساختن وتاسیس دولت، رفع مشکلات مردم، برقراری عدالت بین شهروندان، انتقال از اقتصاد رانتی به اقتصاد تولیدی محور، مبارزه با فساد و حاکمیت دولت قانون تاکید دارد.

معاون سید حسن نصرالله افزود: ما در دل جنگ قرار داریم و نیاز به مقاومت همچنان وجود دارد. خطر واقعی تهدیدی واقعی علیه فلسطین، لبنان و منطقه است، بنابراین باید مقاومت در بالاترین سطح آمادگی خود باقی بماند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار