کد خبر: 1004333
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
باهدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی به محرومان
نخستین دوره "جایزه بین المللی احسان" باهدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی به محرومان به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار مي شود که به برترین‌های هر محور مبلغ 200 میلیون تومان و برگزیده "نشان احسان" مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار احسان جهت هزینه کرد در مناطق محروم اعطا مي شود.

به منظور اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی و همچنین تقدیر از فعالین این عرصه در سطح ملی و بین المللی،بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در نظر دارد رویدادی را با عنوان جایزه بین المللی احسان برگزار نماید.

براساس این گزارش ، جایزه احسان با هدف شناسایی افراد و گروه‌ها در زمینه‌های مختلف احسان و نیکوکاری قصد دارد تا علاوه بر ترویج  این قبیل فعالیتها در سطح جامعه بتواند گامی مهم را در جهت فرهنگ‌سازی فعالیت‌های عام المنفعه بردارد.

کلیه فعالین و گروه‌های مختلف مردمی می‌توانند با مراجعه به تارنمایwww.ehsanaward.ir   تا 30 تیر ماه 1399 در این رویداد ثبت نام و شرکت نمایند.

همچنین افراد میتوانند در صورتی که فرد و یا گروه احسان‌گری را میشناسند از طریق تارنما و در قالب معرفی پویش احسان گر ثبت‌نام و آنها رامعرفی نمایند.

بر همين اساس، رویداد جایزه احسان در چهار محور "گروه‌های مردمی فعال در عرصه احسان و نیکوکاری (سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، موسسات خیریه، انجمن ها و ...)"، "فعالین اجتماعی عرصه احسان و نیکوکاری (ورزشکاران، هنرمندان، پزشکان، بانوان و ...)"، "بین الملل (فعالین داخلی و خارجی عرصه احسان ونیکوکاری)" و "نوآفرینی در عرصه احسان و نیکوکاری (اپلیکیشن، استارتاپ، تارنما و ...)" برگزار خواهد شد.

بر پايه اعلام دبیرخانه این رویداد، به برترین‌های هر محور مبلغ 200 میلیون تومان و برگزیده "نشان احسان" نیز مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار احسان تعلق میگیرد که این هدایا در قالب اعتبار احسان جهت هزینه کرد در مناطق محروم به این عزیزان اعطا میگردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار