کد خبر: 1004270
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان:
مهندس هاشم امینی در نشست بررسی مشکلات تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان بویین و میاندشت که با حضور فرماندار و شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد اعلام کرد: بویین و میاندشت تنها شهرستان در استان است که بیش از ۹۶ درصد شبکه فاضلاب در آن اجرا شده است و تنها یک گام تا بهره مندی صد درصدی مردم از خدمات شبکه فاضلاب باقی مانده است.

  به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان حدود 92 درصد شبکه فاضلاب اجرا گردیده عنوان کرد: بیش از 96 درصد شبکه فاضلاب شهرستان بویین و میاندشت از طریق اعتبارات جاری و عمرانی اجرا شده است. این در حالیست که هم اکنون منابع مالی دولت به گونه ای نیست که اعتباراتی برای اجرای مابقی شبکه فاضلاب شهرستان بویین و میاندشت تخصیص دهد.

وی اجرای تبصره 3 را بهترین راهکار برای اجرای به موقع 4 کیلومتر باقیمانده شبکه فاضلاب در شهرستان بویین و میاندشت دانست و اعلام کرد: با اجرای ماده واحده  تبصره 3 می توان در کوتاه ترین زمان ممکن شبکه فاضلاب در این شهرستان را تکمیل کرد .

لازم به ذکر است که بر اساس ماده واحده تبصره  3، متقاضیان شبکه فاضلاب حسب مصوبه شورای شهر و تایید وزارت نیرو، منابع مالی مورد نیاز اجرای تاسیسات فاضلاب شهری را تامین می نمایند.

 مدیرعامل آبفا استان اصفهان افزود: طول شبکه فاضلاب در شهرستان بویین و میاندشت، 62 کیلومتر است که از این رقم 58 کیلومتر آن اجرا شده و 4 کیلومتر باقی مانده در محله ششجوان و بویین می باشد.

مهندس امینی با اشاره به بالابودن آب های زیر زمینی در این شهرستان به اهمیت اجرای تاسیسات فاضلاب در این منطقه پرداخت و بیان داشت: تصفیه خانه فاضلاب در 3 مدول در شهرستان بویین ومیاندشت در مدار بهره برداری است که در صورت تخصیص اعتبارات، بازسازی و تجهیز فاز یک آن در آینده نزدیک در دستور کار قرار می گیرد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها