کد خبر: 1004227
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر برخورد قاطع با مظاهر بی‌حجابی تاکید کرد و گفت: باید با کسانی که قصد ضربه به ارزش‌ها و باورهای دینی را دارند قاطعا برخورد شود و افرادی که به صورت ناآگاهانه هنجارها را نادیده می‌گیرند، ارشاد و راهنمایی شوند.

حسین خوش‌اقبال صبح امروز در جلسه معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار داشت: از حساسیتی که در ارتباط با بحث حجاب و عفاف وجود دارد تقدیر می‌کنیم اما واقعیت این است بیش از 41 سال از انقلاب می‌گذرد و ماها به نوعی در این زمینه نقش داشته‌ایم اگر قصور و کوتاهی وجود دارد باید تجدیدنظر صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: باید با کسانی که قصد ضربه‌زدن به ارزش‌ها و باورهای دینی را دارند قاطعا برخورد شود و افرادی که به صورت ناآگاهانه هنجارها را نادیده می‌گیرند، ارشاد و راهنمایی شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: نوع برخورد، پیگیری و جدیت ما می‌تواند در این زمینه کارساز باشد، بخشی از این مسائل را می‌شود با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی، علما، روحانیون و غیره هدایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید با آن دسته از افرادی که با این اقدامات سعی در ضربه‌زدن به نظام دارند به صورت قانونی و قاطعانه برخورد شود.

خوش‌اقبال با بیان اینکه در مورد ادارات تاکیدات لازم صورت گرفته که در بحث حجاب و عفاف توجه جدی داشته باشند، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در این راستا اقدامات کارساز انجام شود باید همه در کنار هم باشیم.

وی در مورد مباحث مطرح شده در مورد برخورد با خانواده و فرزندان شهدا در ادارات، گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ انقلاب و ملت ما هستند و قطعا مواردی که اعلام شود به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: باید به صورتی تدبیر کنیم تا کسانی که دنبال برخی سوء‌استفاده‌ها هستند و می‌خواهند به نوعی ادارات و جامعه ما را از مسیر اصلی که دفاع از آرمان‌های بلند اسلامی است، جدا کنند مشخص و برخورد لازم با آنها صورت بگیرد.

خوش‌اقبال در پایان گفت: در نوع برخوردها هماهنگی لازم نداریم و استانداری کردستان در چهارچوب سیاست‌هایی که نظام مقدس و ارزش‌های اسلامی باید مدنظر باشد مباحث را دنبال می‌کند و در صورت نیاز برخوردهای لازم را خواهیم کرد.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر