کد خبر: 1004179
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
پسر جوانی که به بهانه فروش حیوانات خانگی در اینستاگرام از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، به دام افتاد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چندی قبل مردی به کلانتری ۱۴۵ ونک رفت و از مرد جوانی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل عضو صفحه اینستاگرامی شدم که از حیوانات خانگی حمایت می‌کرد. مدیر صفحه اینستاگرامی همیشه عکس‌هایی از حیوانات در صفحه منتشر می‌کرد و مدعی می‌شد این حیوانات توسط صاحبانشان طرد شده‌اند و او به عنوان حامی حیوانات خانگی از آن‌ها نگهداری می‌کند و حاضر است این حیوانات را به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار دهد. وی ادامه داد: چند روز قبل او عکس حیوانی خانگی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که من از آن حیوان خیلی خوشم آمد و با مدیر صفحه تماس گرفتم و گفتم حاضرم نگهداری این حیوان را به عهده بگیرم. پس از این مدیر صفحه گفت باید مبلغی به عنوان هزینه غذای حیوانات و لوازم جانبی و حمایت از انجمن آن‌ها به شماره حسابی واریز کنم و بعد حیوان مورد نظر را تحویل بگیرم، سپس من مبلغ درخواستی را واریز کردم و برای تحویل حیوان با مدیر آنجا تماس گرفتم، اما او جواب مرا نداد و چند روز بعد هم برای همیشه تلفن همراهش خاموش شد که تازه متوجه شدم او به این شیوه از من کلاهبرداری کرده است.

با طرح این شکایت، مأموران کلانتری تحقیقات خود را برای شناسایی مرد کلاهبردار آغاز کردند که با شکایت‌های مشابهی روبه‌رو شدند و همگی حکایت از این داشت متهم با همین شیوه از ۳۰ نفر دیگر از هر کدام به مبلغ ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کلاهبرداری کرده است. در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می‌شد، مأموران کلانتری ونک موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

سرهنگ سیدرضا عمادالدین رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک با اعلام این خبر گفت: پس از اعتراف متهم ۳۸ ساله به کلاهبرداری‌های سریالی، مأموران با بررسی تلفن همراه وی دریافتند او پس از کلاهبرداری شماره تلفن طعمه‌هایش را مسدود می‌کرده است که مأموران در بررسی‌های تلفن همراهش متوجه شدند وی ۶۰۰ شماره تلفن همراه را پس از کلاهبرداری مسدود کرده است. وی در پایان گفت: متهم پس از اعتراف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و چنانچه افرادی به این شیوه هدف کلاهبرداری قرار گرفته‌اند به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار