کد خبر: 1004100
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
فدراسیون وزنه‌برداری به سرپرست تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان سمت دیگری داد و او را به عنوان مربی باشگاه کبکانیان منصوب کرد.
سرویس وورزشی جوان آنلاین: محمد کبیری در گفتگو با ایسنا درباره‌ی تغییر جایگاه ناگهانی از سمت مدیر پشتیبانی و سرپرستی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان به مربیگری در باشگاه کبکانیان تهران بیان کرد: من ۴ تا ۵ ماه سرپرست تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان بودم و اکنون به تصمیم و تشخیص ریاست فدراسیون بود و من هم به تصمیم آقای مرادی احترام می‌گذارم. به من گفته شد که از سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت مامور هستم که به باشگاه کبکانیان بروم و آن‌جا مربیگری کنم، چون می‌خواهند کبکانیان را به پایگاه قهرمانی تبدیل کنند.

کبیری در پاسخ به این پرسش که هیچ وزنه‌برداری در سالن کبکانیان نیست پس چگونه باشگاه از سه‌شنبه کارش را شروع کرده است؟ گفت: احتمالا فدراسیون قبلا فکرش را کرده است که به من گفته شد به کبکانیان بروم.

او در مورد این که سال‌ها در فدراسیون فعالیت کرده است و خودش ترجیح می‌داد هم‌چنان در فدراسیون بماند یا خیر، تاکید کرد: از سمت جدید بسیار خوشحالم، چون از سال ۸۱ تا ۸۳ مربی سالن کبکانیان و مربی استان تهران بودم. دوست دارم محکم فعالیت خود را انجام دارم تا اعتماد آقای مرادی را به دست بیاورم و جزو مربیان پایه تیم ملی قرار بگیرم.

سرپرست پیشین تیم ملی بزرگسالان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براین که فکر می‌کند طرح تشکیل پایگاه قهرمانی فدراسیون جدی گرفته شود یا خیر؟ تصریح کرد: از سمت من مطمئن باشید. تمام تلاشم را می‌کنم تا کارم را به نحو احسن انجام دهم، چون هر کاری را به من بدهند تا از صفر تا صد آن را انجام ندهم، کوتاه نمی‌آیم. باید بررسی شود برنامه‌ریزی فدراسیون چگونه است و الان خودم هم نمی‌دانم چه کاری می‌خواهند انجام دهند.

او در مورد این که چند سال در فدراسیون وزنه برداری حضور دارد؟ گفت: من از سال ۸۶ در فدراسیون بودم و آخرین سمتم مدیر پشتیبانی و سرپرست تیم ملی بزرگسالان بود و مسوول اعزام تیم‌ها به خارج بودم هم‌چنین کار‌های ارزی و مالی هم انجام می‌دادم. هم‌چنین سابقه سرپرستی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در سال‌های ۸۶ تا ۸۹ داشتم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار