کد خبر: 1004000
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
شبکه المیادین نامه‌ای که حاج قاسم قبل از شهادتش به محمد الضیف فرمانده گردان‌های قسام نوشته بود را منتشر کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: شبکه المیادین نامه‌ای که حاج قاسم قبل از شهادتش به محمد الضیف فرمانده گردان‌های قسام نوشته بود را منتشر کرد.

سردار سلیمانی در نامه خود از محمد الضیف به عنوان شهید زنده و رزمنده‌ای شجاع یاد کرده و به ملت شجاع فلسطین که در محاصره مظلومانه‌ای در برابر چشمان میلیون‌ها مسلمان قرار دارند، درود فرستاده بود.

در این نامه حاج قاسم خطاب به محمد الضیف نوشته بود: همه مطمئن باشند که ایران فلسطین را هر اندازه که فشار‌ها بیشتر شود و تحریم‌ها تشدید شود، تنها نخواهد گذاشت.

حاج قاسم در نامه خود خطاب به فرمانده گردان‌های قسام به اسماعیل هنیه درود و سلام فرستاده و از وی به عنوان مبارزی مقاوم یاد کرده بود.

در این نامه حاج قاسم خطاب به محمد الضیف نوشته بود: دفاع از فلسطین افتخاری برای ما محسوب می‌شود و از این وظیفه در مقابل متاع دنیا چشم پوشی نخواهیم کرد. دوستان فلسطین دوستان ما هستند و دشمنان فلسطین دشمنان ما هستند و این سیاست ما بوده و خواهد بود. دفاع از فلسطین مصداق دفاع از اسلام است و هر که ندای شما را بشنود و توجهی نکند، مسلمان نیست. فجر پیروزی به یاری پروردگار نزدیک خواهد بود زنگ مرگ صهیونیست‌های متجاوز به صدا درآمده است. امیدواریم که خداوند به ما توفیق حضور در کنار شما را بدهد و ما را به آرزویمان در شهادت در راه فلسطین برساند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار