کد خبر: 1003997
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
یک دلال که این روز‌ها اطلاعات قابل توجهی درباره فعالیت‌هایش شنیده می‌شود، با برخورد سخت فدراسیون جهانی فوتبال نیز مواجه شده بود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: این روز‌ها اطلاعات و اخبار جالبی درباره دلالی و تبانی در فوتبال کشور منتشر می‌شود و به تیتر اول رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. در این بین، جریان شناسی قابل تاملی نیز از ارتباطات پنهان دیده می‌شود که چگونه منافع برخی مدیران و تصمیم سازان در گرو این فساد سازمان یافته و شبکه‌ای است که حتی مقابله با آن را برنمی تابند.

در این بین، افشاگری‌هایی نیز درباره یک طیف صورت گرفت که در قالب مبارزه با فساد و ترویج سلامت، به یک باره وارد فوتبال کشور شدند. این طیف که توانسته بود با یک طراحی به جایگاهی نیز دست یابد، به تدریج پشت پرده فعالیت هایش افشا شد تا امروز که ابعاد تبانی و دلالی آن‌ها تاحدودی عیان شده است.

براساس اطلاعات دریافتی از یک منبع آگاه در گفتگو با فارس، در دوران حضور این شخص در ساختار فوتبال قرار بر برگزاری نشستی در مقر فدراسیون جهانی در سوئیس بود. این شخص که ادعای ارتباط نزدیک و صمیمی با مقامات ارشد فیفا را داشت، قرار بود در این سفر حضور داشته باشد، اما با مخالفت صریح فیفا مواجه شد. این مخالفت در شرایطی بوده که ادعای این شخص، ارتباط با سطوح عالی مقامات فدراسیون جهانی و تصمیم گیران این حوزه بوده است.

این منبع آگاه عنوان می‌کند: "مقامات فیفا با طرح مسائلی مختلف و بیان اینکه شخصیت این فرد فیک (غیرواقعی) است، مانع از حضورش در نشست شدند. حتی قرار بر این شد که این شخص به عنوان مترجم اعزام شود که باز هم مخالفت شد. همین ماجرا‌ها نشان می‌دهد که این فرد چگونه و با چه طراحی دروغینی وارد فوتبال کشور شده؛ در شرایطی که فاقد جایگاه و شخصیتی معتبر در خارج از مرز‌های کشور است. "

به گزارش فارس، این شخص که با همراهی چند رسانه خاص که دارای سوابق مشخصی نیز هستند، در تلاش برای حفظ خود در فوتبال کشور است، به انواع تخلفات متهم شده. درباره فعالیت‌های وی و همراهانش، اطلاعات جدیدی نیز به دست آمده که به زودی منتشر خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار