کد خبر: 1003814
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تلاش خواهند کرد تعداد رشته‌های مدال آور در بازی‌های المپیک افزایش پیدا کند گفت: با شروع فعالیت ها، ورزشکاران باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مسعود سلطانی فر در مراسم سالروز افتتاح موزه ملی ورزش که امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، از افرادی که در راه اندازی این موزه نقش داشتند و به ویژه صالحی امیری تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: با همت صالحی امیری و همکاری دیگر افراد موزه راه اندازی شد. شاید اگر این همت نبود مانند قبل موزه‌ای نداشتیم، اما حالا در تدارک گسترش و احتمال انتقال محل موزه هستیم.

وزیر ورزش با اشاره به تاخیر المپیک خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کرده بودیم برای حضور موفق در المپیک امسال، اما ویروس منحوس کرونا باعث تاخیر آن شد.

سلطانی فر با اشاره به موفقیت کاروان المپیک در المپیک لندن و مدال آوران ایرانی در آن دوره بازی‌ها تصریح کرد: در ریو هم با وجود برخی مشکلات نتایج خوبی گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی که از بیش از دو سال پیش با همکاران داشتیم، رویداد‌هایی مانند بازی‌های آسیایی و داخل سالن به طور ویژه رصد شد، نتایج در ستاد عالی بررسی شد، برخی رشته‌ها مانند همیشه بار مدال آوری را به دوش داشتند، اما رشته‌های جدیدی هم به مدال آوران اضافه شدند.

وزیر ورزش افزود: امیدواریم برای المپیک توکیو که ان شالله برگزار می‌شود تعداد محدود رشته‌های مدال آور به ٧ - ٦ رشته افزایش پیدا کند. امیدواریم که با استفاده از ظرفیت‌ها نتایج خوبی بگیریم.

وی به تاثیرات ویروس کرونا بر فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: کم کم جریان ورزش را به راه می‌اندازیم تا شور و شعف را ایجاد کنیم البته فراموش نکنیم که کرونا به شدت ویروسی بی رحم است. طبق گفته وزیر بهداشت اگر قهرمانی مبتلا به کرونا شود بعید است بتواند ورزش قهرمانی را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: باید پروتکل‌های بهداشتی را ورزشکاران رعایت کنند. تلاش می‌کنیم در رشته‌های زرد آغاز به کار داشته باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار