کد خبر: 1003780
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه از توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم در این شهرستان خبر داد و گفت: در طول ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حمید شکری  در مراسم رزمایش کمک مومنانه قرارگاه جهادی شهید ورزشکار علی کنعانی اظهار داشت: با همکاری گروه های جهادی و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان روزانه بیش از یک هزار پرس غذای گرم و همچنین بسته های معیشتی در بین نیازمندان در مناطق مختلف مراغه توزیع می شود.
وی گفت: جامعه ورزشی مراغه با تشکیل قرارگاه جهادی شهید ورزشکار علی کنعانی با همکاری گروه جهادی شهید دهقان اقدام به توزیع غذای گرم در شهرستان کرده است.
وی افزود: روحیه پهلوانی و جوانمردی در جامعه ورزشی همیشه بوده و در مراغه هیات های ورزشی شهرستان پای کار بوده و از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس در تمامی جبهه ها حضوری فعال داشتند.
شکری اضافه کرد: با راه اندازی گروه های جهادی در مراغه شاهد از خودگذشتگی و رشادت های بسیاری در این روزها هستیم که همانند آن را فقط در زمان جنگ تحمیلی دیده بودیم.
وی به همت و همکاری های خیران مراغه در این روزها اشاره کرد و گفت: تجلیل از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خیران وظیفه ماست و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم گفت: جامعه ورزشی در طول تاریخ ثابت کرده است که در تمامی صحنه ها پای کار بوده و همیشه در کنار مردم است.
مهدی نوایی گفت: ۱۱۸ نفر از جامعه ورزشی مراغه از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان در مبادی ورودی و خروجی حضور داشتند.
وی گفت: حضور در ضدعفونی های معابر و محلات، توزیع بیش از یکهزار بسته کمک معیشتی از دیگر اقدامات جامعه ورزش شهرستان در این روزهاست.
وی ادامه داد: جامعه ورزش مراغه آمادگی خود را برای خدمت رسانی به مردم شهرستان در تمامی صحنه ها را دارد و ورزشکاران خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر