کد خبر: 1003734
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان:
احمدرضا مرادی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری در مراسم های یادبود از سوی مردم گفت: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مراجعان در آرامستان سبب بازگشت محدودیت ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در راستای تاکید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رعایت پروتکل و دستور العمل های بهداشتی به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا و با توجه به مراجعات همشهریان برای انجام مراسم خاکسپاری و زیارت اهل قبور نیاز به رعایت موارد بهداشتی بیش از پیش وجود دارد، اظهار کرد: در ایام هفته به ویژه روزهای پنج شنبه و جمعه ضرورت دارد مراجعان برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط های سربسته جداً خودداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین رعایت فاصله گذاری اجتمایی در مراسم ها و تجمعات الزامی است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان افزود: برگزاری مراسم ها و حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد و  اصول بهداشتی مانند استفاده از ماسک و دستکش حتما رعایت شود.

وی تصریح کرد: توزیع هرگونه مواد خوردنی و آشامیدنی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات نیز ممنوع است.

مرادی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ترحیم، هفتم و چهلمین روز درگذشت صرفا برای تعداد محدودی از بستگان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان پذیر خواهد بود، افزود: همچنین برای پیشگیری از ازدحام و تجمع زیاد افراد توصیه می شود مراسم ترحیم، هفتمین و چهلمین روز ترجیحا در طول ایام هفته برگزار و به روزهای پنج شنبه و جمعه موکول نشود.

وی اظهار کرد: در صورت عدم رعایت این موارد از سوی همشهریان، سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان ناچار به اعمال محدودیت های بیشتری خواهد بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار