کد خبر: 1003693
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
کارگر رستورانی که در درگیری سرآشپز رستوران را به قتل رسانده‌بود به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز یک‌شنبه ۲۰‌بهمن سال قبل بود که قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۱۳ بازار از درگیری مرگباری در رستورانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد سرآشپز ۳۰‌ساله رستوران به نام احمد روبه‌رو شدند که با اصابت کارد آشپزخانه به بدنش به قتل رسیده‌بود.

همچنین مشخص شد قاتل کارگر ۴۳‌ساله رستوران به نام ایرج است که پس از حادثه صاحب رستوران مانع فرار او شده است.

صاحب رستوران گفت: لحظاتی قبل به رستورانم آمدم که دیدم ایرج سرآشپز را با چاقو زخمی کرده است و قصد فرار دارد. در حالی که شوکه شده بودم در رستوران را از بیرون قفل کردم و موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادم.

متهم در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به قتل اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: سه‌ماه قبل در این رستوران به عنوان کارگر استخدام شدم و سر آشپز رستوران هم یکماه قبل در این رستوران کارش را شروع کرد. او از همان ابتدای کارش به من امر و نهی می‌کرد و در واقع به من دستور می‌داد و زور می‌گفت. روز حادثه به خاطر شستن ظرف‌ها با هم مشاجره لفظی کردیم. او می‌گفت چرا ظرف‌ها را نشسته‌ام و دستور داد، زودتر انجام دهم که درگیری ما بالا گرفت. سپس من چاقوی آشپزخانه را برداشتم و او را تهدید کردم، اما سرآشپز جدی نگرفت که دقایقی بعد درگیری ما به داخل رستوران کشیده‌شد، من با کارد آشپزخانه ضربه‌ای به او زدم و همان لحظه هم صاحب رستوران از راه رسید و با دیدن این صحنه در رستوران را قفل کرد و موضوع را به مأموران پلیس خبر داد.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه اولیای‌دم به دادسرای امور جنایی رفتند و برای قاتل درخواست قصاص کردند. بدین ترتیب قاضی دشتبان پس از تحقیقات تکمیلی کیفر خواست متهم را صادر کرد و پرونده وی را برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاد. بنابراین متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه حاضر می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار