کد خبر: 1003597
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی خبر داد
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان این‌که درنظر داریم پس از فروکش کرونا ویروس در استان طی یک آیین با شکوه "جشن هنر انقلاب استان" را برگزار کرده و چهره هنر انقلاب سال ۹۸ را معرفی کنیم، گفت: در صورت فراهم بودن شرایط پیش بینی می‌کنیم که این آیین در تیر ماه برگزار شود.

سید محمد حسین بلاغی  اظهار کرد: همه ساله در هفته هنر انقلاب اسلامی، "چهره هنر انقلاب سال استان" هم معرفی می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع کرونا، معرفی این چهره به تعویق افتاد.

وی با بیان این‌که "چهره هنر انقلاب سال" بر اساس روند خاص خود و مطابق آیین‌نامه انتخاب می‌شود، گفت: بعد از نظرسنجی‌ها، حدود ۳۰ نفر از هنرمندان استان در این رابطه معرفی شده و در نتیجه شش نفر به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند؛ از مجموع این هنرمندان نیز یک نفر با اکثریت قاطع آرا به عنوان "چهره هنر انقلاب سال ۹۸ استان" انتخاب شد.

وی تاکید کرد: به دلیل شیوع کرونا ویروس و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات، این چهره هنری در سطح کشور به جز چند استان، معرفی نشد تا بعد از فروکش کرونا در شرایطی بهتر معرفی شوند.

بلاغی با بیان اینکه هدف از این کار صرفا معرفی یک چهره نیست، افزود: هدف ما معرفی، شاخص سازی و نمایش آثار این هنرمند برای عموم مردم و همچنین تجلیل از مقام وی است که ان‌شاءالله در فرصت مناسب معرفی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر