کد خبر: 1003578
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
استاندار خراسان رضوی در نشست بررسی الگوی مثلث توسعه اقتصادی عنوان کرد:
علیرضا رزم حسینی در نشست بررسی الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی شهرستان قوچان که در محل استانداری به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شدگفت: شهرستان قوچان از ظرفیتهای بالقوه‌ای برای اشتغالزایی از جمله موقعیت جغرافیایی و اقلیمی ویژه برخوردار است و با توجه به شرایط آن انتظار کمترین میزان بیکاری در این شهرستان را داریم.

علیرضا رزم حسینی  بر لزوم شتاب بخشیدن به فعالیتهای معین‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکید کرد و افزود: معین‌های اقتصادی متخصصی داریم که مردم شهرستان قوچان می‌توانند از آموزش‌های رایگان آنان استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: متاسفانه شیوع بیماری کرونا سرعت اقتصادی ما را کاهش داد و خسارت‌های متعددی وارد ساخت که امیدواریم از ابتدای خرداد به مرور جبران شود.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی (علی اکبر لبافی )نیز در این نشست با اشاره به راه‌های ارتباطی و آب و هوای خنک قوچان در تابستان گفت: قوچان بستر بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، دامداری، صنعت و گردشگری داردوزمینه مناسبی را برای بهره‌برداری از ظرفیت مازاد مشهد فراهم کند

لبافی به کنار هم قرار گرفتن اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان تاکید و بیان کرد:‌ توسعه قوچان همت عمومی را می‌طلبد و رقم زدن اتفاق جدید در حوزه شهرستان به تاثیرگذاری بیش‌تر معین‌های اقتصادی در حوزه توانمندی نیاز دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار