کد خبر: 1003511
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
منتخب مردم در مجلس یازدهم:
دبیر کارگروه اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه معیشت مردم در حال حاضر در گرو سیاست‌های نئولیبرالیست است، تأکید کرد که شکاف طبقاتی در این دولت اوج گرفت.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: احمد نادری روز گذشته در میزگرد تشریح اقدامات این فراکسیون که در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: وضع کشور در حال حاضر مناسب نبوده و حال مردم خوب نیست، ضمن اینکه ما شاهد کاهش سرمایه اجتماعی هستیم؛ چراکه سیاست‌های غلط و نئولیبرالی در دولت کنونی و مجلس دهم پیگیری شده است. وی ادامه داد: کاهش مشارکت در انتخابات نتیجه سیاست‌های غلط دولت فعلی و مجلس دهم است.

دبیر کارگروه اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: سیاست‌های نئولیبرالی منجر به شکاف اجتماعی و طبقاتی شده و این شکاف پررنگ شده است هرچند این شکاف از دهه ۷۰ آغاز شده است ولی بالاترین اوج این شکاف طبقاتی در دولت فعلی صورت گرفته است. نادری خاطرنشان کرد: دولت فعلی ایران را ذیل غرب تعریف می‌کند و ایالت متحده را در مرکز آن می‌پندارد و معتقد است کشور‌های حول این مرکز هستند. وی تصریح کرد: مجلس کنونی که در پایان راهش قرار دارد با دولت برای شکاف اجتماعی و طبقاتی به شدت همراهی کرده است.

دبیر کارگروه اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شورش‌هایی که در سال‌های ۹۶ و ۹۸ در کشور به وقوع پیوست نشان داد که فشار بر طبقات محروم و مستضعف چقدر می‌تواند خطرناک باشد. وی گفت: مجلس یازدهم در حالی روی کار می‌آید که حتی آن‌هایی که به ما رأی نداده‌اند هم به این مجلس امید بسته‌اند.

نادری تصریح کرد: مهم‌تر از شکل و صورت مجلس بحث محتواست که بسیار مهم است. ان‌شاءالله این مجلس در بحث‌های محتوایی با پیشنهاد‌ها و طرح‌های مختلف می‌کوشد مسائل و مشکلات مردم را حل کند و کارآمدی ویژه‌ای از خود نشان دهد. احمد نادری منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در پاسخ به سؤال فارس درباره مهم‌ترین اولویت مجلس آتی در حوزه‌های اقتصادی گفت: اقتصاد مشکل اول مردم و کشورمان است و اگر بتوانیم آن را حل کنیم، مشکلات دیگر حل خواهد شد. وی گفت: شأن نظارتی و قانونگذاری از شئون مجلس است که قطعاً در بحث اقتصادی از این شأن‌ها استفاده تمام و کمال خواهیم کرد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: در بحث نظارتی به دنبال بازگرداندن دولت به ریل انقلاب اسلامی هستیم و از آن هم کوتاه نخواهیم آمد، ضمن اینکه نظارت ما بر دولت بسیار جدی خواهد بود و باید راه‌های انحرافی که دولت رفته سریعاً بازگردد و اشتباهاتش را جبران کند. وی خاطرنشان کرد: معیشت مردم در حال حاضر در گرو سیاست‌های نئولیبرالیستی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار