کد خبر: 1003508
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) تاکید کرد: امروز عزم جدی برای مبارزه با فساد با کمک مردم در قوه قضاییه شکل گرفته است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) در دیدار با معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: ماهیت قرارگاه بقیه‌الله بسترسازی حضور، ساماندهی و تکثیر ظرفیت‌های خودجوش مردمی در رفع چالش‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه است. تجربه ثابت کرده، هرکجا کشور دچار بحران شد و مردم درست و به موقع به صحنه آمدند با سرعت بیشتری از بحران عبور کردیم.

وی ادامه داد: اگر از همین دریچه به جنگ و رفع فتنه‌ها در دهه‌های گذشته و محرومیت‌زدایی و کمکرسانی در بحران‌هایی مثل سیل و زلزله نگاه کنیم به اهمیت نقش مردم در رفع تهدید‌ها بهتر پی می‌بریم.

سرلشکر جعفری افزود: مبارزه و مقابله با فساد هم محقق نمی‌شود مگر با اتکا به ظرفیت‌های مردمی؛ و اصلا انبیا الهی آمدند که مردم را هدایت کنند تا خودشان قیام به قسط و عدالت بکنند.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) تاکید کرد: امروز هم که عزم جدی برای مبارزه با فساد با کمک مردم در قوه قضاییه شکل گرفته است، این قرارگاه آمادگی دارد تمام ظرفیت خود را برای تعامل گروه‌های اطلاعات مردمی با قوه قضاییه در سطح کشور در راستای کاهش مفاسد و تلاش در رسیدن به عدالت اجتماعی به کار بگیرد.

محمدباقر الفت معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هم ضمن تشریح تمهیدات صورت گرفته در قوه قضاییه از گذشته تاکنون علی‌الخصوص پس از صدور دستورالعمل تعامل نهاد‌های مردمی با قوه قضاییه، نسبت به همکاری و هم افزایی با قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه الله (عج) تاکید و ابراز خرسندی کرد.

طی این دیدار راهکار‌های ایجاد و حمایت و تقویت هسته‌های مستقل مطالبه‌گری و اطلاعات مردمی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار