کد خبر: 1003442
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در شهر‌هایی که وضعیت قرمز و زرد دارد راهپیمایی به صورت موتوری و رژه خودرو‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی امسال برگزاری راهپیمایی کمی متفاوت خواهد بود که پیشنهاد‌های مختلفی برای برگزاری این روز باشکوه داده شده است.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی به‌شکل باشکوه و دشمن‌شکن با رعایت تمام اصول و پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: در شهر‌هایی که وضعیت قرمز و زرد دارد راهپیمایی بصورت موتوری و رژه خودرو‌ها برگزار شود و برای شهر‌های دارای وضعیت سفید راهپیمایی عادی با رعایت پروتکل بهداشتی پیشنهاد شده است.

استاندار اردبیل خالی سردار سلیمانی در این راهپیمایی قابل توجه دانست و تصریح کرد: اسراییل و آمریکا با پرورش گروهکی به نام داعش قصد بر هم زدن وحدت مسلمانان را داشتند که با مجاهدت قاسم سلیمانی‌ها شکست خوردند.

بهنام‌جو بیان کرد: همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم که با راهپیمایی گسترده ثابت می‌کنیم که در مقابل رژیم‌های متخاصم ایستادگی کرده‌ایم و قصد هیچگونه عقب‌نشینی از آرمان‌های امام و انقلاب را نداریم.

وی افزود: آخرین تصمیمات وزارت کشور در رابطه با چگونگی برگزاری راهپیمایی به استان‌ها اعلام می‌شود و رسانه‌ها و صداسیما نیز باید به بهترین شکل پوشش خبری داشته باشند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسناء
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دیروز روحانی فرمودن خودرویی راهپیمایی برگزار میشه امروز رئیس شورای همکاری فرمودن برگزار نمیشه لطفا تکلیف ما رو روشن کنید بالاخره ما چکار کنیم با این ناهماهنگیا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر