کد خبر: 1003358
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
رزمایش ضیافت همدلی درمشهدبرگزار شد
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا اول ماه مبارک رمضان ۶۴۷۲ بسته موادغذایی و از یکم تا ۱۸ ماه مبارک رمضان، ۱۷ هزار بسته مواد غذایی میان نیازمندان و جامعه هدف توزیع شده است که در مجموع از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۳ هزار و ۴۷۲ بسته مواد غذایی در بین جامعه هدف توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: تعدادی پک بهداشتی ، ماسک و محصولات بهداشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بین عموم مردم توزیع شد که ارزش ریالی آن ۳ میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده با بیان اینکه اطلاعات مربوط به خانواده های نیازمند نیز توسط ائمه جماعت مساجد جمع آوری و در سامانه سخا ثبت شده است؛ گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با دیگر دستگاه های حمایتی، تلاش بر آن بوده تا تمامی اقشار آسیب پذیر و محروم از این بسته های حمایتی برخوردار شوند.

 

وی افزود: در اجرای این طرح حدود ۱۰۰ بقعه متبرکه در استان به صورت محوری عمل می کنند و در مجموع تمام ۳۰۴ بقعه متبرکه استان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار