کد خبر: 1003135
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به گرفتن ضمانت بابت دریافت کف قراردادی با کارگزار تاکید کرد: قرارداد بهتر دیگری وجود نداشت و همه چیز بررسی شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: باشگاه پرسپولیس پس از اضافه کردن برخی بند‌های مالی در قرارداد با کارگزار رسمی خود حاضر به ادامه همکاری با این شرکت در راستای درآمدزایی از برند خود شد.

یکی از بند‌های مهم در متمم این قرارداد تعیین مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان به عنوان میزان کف درآمدی از همکاری با کارگزاری است که شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس را متعهد به پرداخت آن می‌کند. این موضوعی بود که مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته هم در مصاحبه رادیویی خود و هم در نشست خبری باشگاه به آن اشاره کرد.

با این حال امروز گمانه زنی‌هایی مبنی بر عدم وجود این ضمانت مطرح شده است. موضوعی که با واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همراه بود.

مهدی رسول پناه در گفتگو با خبرنگار مهر راجع به گرفتن ضمانت از کارگزار باشگاه بابت دریافت حداقل درآمد ۱۱۰ میلیارد تومانی، اظهار داشت: مگر می‌شود در قراردادی که توسط چند کارشناس حقوقی و اقتصادی بررسی شده باشد چنین موضوعی را لحاظ نکرد؟

وی ادامه داد: عملکرد بخش حقوقی در این قرارداد درخشان است و تضمین‌های مالی و حقوقی لازم بابت دریافت این مبلغ گرفته شده است. ضمن اینکه چنین درآمدی مد نظر باشگاه نیست و امیدوار هستیم با همکاری هوادارانمان به رقم بسیار بیشتری دست پیدا کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شرکت دیگری حاضر به پرداخت ۵۰ میلیارد تومان بطور نقد در قراردادی ۱۵۰ میلیارد تومانی بابت یکسال با سرخپوشان بوده، اما مورد قبول وی قرار نگرفته است، اظهار داشت: باز هم می‌گویم قرارداد فعلی بهترین نوع قراردادی بود که در زمان فعلی می‌توانستیم منعقد کنیم. چنین چیزی هم وجود نداشت که بخواهیم به آن بپردازیم. بحث و تبادل نظر بسیاری داشتیم که بالاخره به این نتیجه رسیدیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار