کد خبر: 1002948
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
براساس آخرین آمار جهانی تاکنون ۴ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۹۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌‌اند؛ در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۹ را می خوانید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۴ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۹۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۸۷ هزار و ۳۳۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک میلیون و ۵۲۷ هزار و ۵۸۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۷ هزار و ۶۲۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۸۳۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۸۱ هزار و ۷۹۵ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۳ هزار و ۴۸۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶۸ هزار و ۱۴۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۶ هزار و ۷۴۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور انگلیس به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۳ هزار و ۸۷۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۲۳ هزار و ۶۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳۲ هزار و ۶۵ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، ایتالیا، فرانسه، آلمان و برزیل نیز به ترتیب با ۲۲۱ هزار و ۳۴۴، ۲۱۹ هزار و ۸۱۴، ۱۷۷ هزار و ۴۲۳، ۱۷۲ هزار و ۵۷۶ و ۱۶۸ هزار و ۳۳۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۲۶۲ هزار و ۲۲۵، ۱۷۷ هزار و ۸۴۶ و ۱۴۵ هزار و ۶۱۷ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار